۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
شاخص  این هفته درجا می زند؟
تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس

شاخص این هفته درجا می زند؟

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: در این هفته شاخص چند روزی درجا خواهد زد و در ادامه می تواند خود را به محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد برساند.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ضمن بررسی شاخص کل بورس در تحلیلی مقاومت های پیش رو و عواملی که می تواند بورس، روند صعودی به خود بگیرد را بیان کرد، وی گفت: در تحلیل هفته گذشته محدوده دو میلیون و ۵۰ هزار واحد را محدوده مقاومتی دانستیم و دیدیم که در این محدوده شاخص با واکنش همراه بود، در این هفته شاخص چند روزی درجا خواهد زد و در ادامه می تواند خود را به محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد برساند.

شاخص  این هفته درجا می زند؟

قیراطی با تأکید بر اینکه چنانچه بازار با ورودی پول بزرگ همراه باشد کندل خوبی خواهد زد، اظهار داشت: تغییرات در نرخ بهره بر روند بازار تأثیرگذار خواهد بود، در صورتیکه نرخ بهره را چند درصد پایین بیاورند شاهد کندلی سبز رنگ در بازار خواهیم بود که باعث روندی صعودی نیز خواهد شد و بالعکس هر چه نرخ بهره با افزایش همراه باشد بورس نیز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

این تحلیلگر بازارهای مالی در ادامه مقاومت دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و همچنین دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد را برای شاخص کل متصور شد.

کد خبر: ۲۵۴٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha