۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
طرح جهش تولید در دیم زارهای ایلام اجرا می شود
مدیرکل ستاد اجرایی ایلام:

طرح جهش تولید در دیم زارهای ایلام اجرا می شود

ایلام- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای استان، گفت: این امر موجب امید در دل کشاورز برای منفعت بیشتر از زمین کم بازده می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، محمد زارع اظهار داشت: ستاد اجرایی امسال با قدرت و با تمام توان در این حوزه فعال شده، چرا که اجرای طرح مذکور موجب پشتیبانی از تولید پایدار، اشتغال زایی، محرومیت زدایی، بهبود معشیت بهره برداران و رونق بخش کشاورزی در اراضی دیم می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح امسال از نظر افزایش وسعت و اعتبار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است، افزود: افزایش تولید و بهره وری بیشتر و بهتر از سطح کشت مزارع دیم استان هدف اصلی طرح جهش تولید است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام خاطرنشان ساخت: اجرای درست و دقیق طرح جهش تولید در سطح مزارع دیم به پایه و اساس فعالیت های سازمان جهادکشاورزی استان کمک بسزایی خواهد کرد.

زارع با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای این طرح باید سرلوحه کار قرار گیرد و دقیق به آن عمل شود، بیان داشت: روی این طرح حساب ویژه ای باز شده و با تلاش پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته در اجرای این طرح عملکرد خوبی داشته ایم و امسال باید با برنامه ریزی و انسجام بیشتر این مهم را در سطح بالاتر انجام دهیم.

کد خبر: ۲۵۴٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha