۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
گردشگری منطقه آزاد اروند در حال احیا است| استقبال فعالان گردشگری از ریلگذاری جدید برنامه‌های گردشگری
یک فعال گردشگری در گفتگو با بازار:

گردشگری منطقه آزاد اروند در حال احیا است| استقبال فعالان گردشگری از ریلگذاری جدید برنامه‌های گردشگری

آبادان- عباسیان پور، یک فعال گردشگری گفت: صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) با اقدامات صورت گرفته در حال احیا است.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: همزمان با انتصاب «امیرهوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد که اقدامی سازنده و تخصصی تلقی می شود.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری منطقه آزاد اروند در حال احیا است، افزود: پس از حدود یک سال و نیم بسیار سخت به دلیل عملکرد ضعیف مدیر سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، انتصاب بابامرادی که از چهره های با سابقه کشوری است، با استقبال فعالان گردشگری مواجه شد.

این فعال گردشگری ادامه داد: رایزنی با قطار ۵ ستاره فدک، پیگیری افزایش پرواز داخلی و همچنین پیگیری برقراری پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی آبادان، باز شدن درهای واحد گردشگری، پیگیری تهیه اپلیکیشن اروند، پیگیری رفع مشکل دریافت مجوز گردشگری سلامت و برنامه ریزی برای حضور گردشگران چینی و هنگ کنگی بخشی از فعالیت های مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند است.

عباسیان پور ادامه داد: ارتباط و تعامل با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان، پیگیری رفع مشکلات ایستگاه راه آهن خرمشهر، برنامه ریزی برای برگزاری هفته فرهنگی منطقه آزاد اروند و کشور عمان، پیگیری برگزاری جشنواره بین المللی نخل و خرمای اروند و ایجاد نگاه متوازن به همه فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اروند بخش دیگری از اقدامات گسترده «امیرهوشنگ بابامرادی»، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی خاطرنشان کرد: ریلگذاری جدید برنامه های گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با استقبال فعالان گردشگری همراه شده است و این فعالان انتظار دارند ادارات شهرهای آبادان و خرمشهر از موازی کاری پرهیز کنند و به مصوبات شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند توجه کنند.

کد خبر: ۲۵۳٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      5 1
      والا ما که چیزی ندیدیم ، یه 100 متر پیاده رو کنار رودخانه 7 سال طول کشید و کماکان نصفه رها شده ، بقیه اش بماند
    • آبادانی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      8 1
      شما قبل از گردشگری یه فکری برای وضعیت فاضلاب سرازیر شده در سطح شهر و خیابان های دربداغون و زباله های پراکنده در شهر فضای سبز ورودی شهر که حال آدم به هم میزنه و خرابی های باقیمانده از جنگ و خرابه های تو سطح شهر که تبدیل به دپو انواع و اقسام زباله و نخاله و آشغال شدن و هزاران بدبختی دیگه
    • فرهاد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      5 1
      همه این اقداماتی که ذکر شد زیر ساخت است که تا به عمل رسیدن فاصله ای زیاد داریم ونشان از عدم کار مثبت در ادوار گذشته مدیریتی منطقه است متاسفانه اکثر مدیران منطقه ازاد غیر بومی هستند و با نقاط قوت و فرهنگ منطقه آشنایی ندارند همچنین یکی دیگر از معضلات منطقه ازاد اروند اختلاص و دزدیهای مدیران پروازی است که با نگاهی اجمالی به سابقه منطقه کاملا مشهود است.
    • مجید محاوی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 1
      والله نمیدونم بخندیم یا گریه کنیم شما اول زیر پای خودتان را ببینید و ضع زیرساخت و بدبختی شهروندان استان خوزستان جنگزده است اول از وردیها به استان بازدید کنید عوارضی حسینیه اندیمشک سرویس بهداشتی و رستورانهای بین راه خوزستان باید اول مدیران فاسد را تصفیه کند بعد حق خود از درامدها باید اعلام بشه نه مانند ۱۴۹ میلیون دولار فاضلاب اهواز در ۸۴ معلوم نیست کجاست ...بعد حق خود از عوارض الودگی صنایع و تولید نفت که در جیب شهردار تهرانه سه دهه است بگیرید ......
    • میثم IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 2
      اخه شما تو شهرتون دوتا آمبولانس درست حسابی ندارین انگار... از اشغال دونیه گردشگری میخواین چیکار??
    • مسعود IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      1 0
      پرواز ها که روز به روز داره کمتر میشه بلیط واسه ایرانیا با بدبختی گیر میاد اون هم دو برابر قیمت
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      0 0
      آبادان را اشغال دونی کردین خدا خیرتون نده انشاالله نه ساحل درستی داریم نه پارک درستی داریم هر زمین خلیی که نگاه کنی پر از اشغاله