۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
دبیر جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد

دبیر جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد

با حکم نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، «حمیدرضا فتحیان» به‌عنوان دبیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.

به گزارش بازار، سید مجید رضوی نماینده ویژه رئیس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در حکمی «حمیدرضا فتحیان» را به‌عنوان دبیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.

در حکم انتصاب دبیر ستاد آمده است: «با استناد به تبصره (۲) الحاقی به ماده (۳) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جنابعالی را که از مدیران کارآمد، مؤمن، متعهد و خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و با تلاش‌های مخلصانه‌ای که در جبهه‌های دفاع مقدس و همچنین خدمات ارزنده‌ای که در عرصه‌های برقراری امنیت نرم و سخت با دستگاه‌های مختلف ملی داشته‌اید، به عنوان «دبیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز» منصوب می‌نمایم.

شایسته است با آسیب‌شناسی سیاست‌ها، فرآیندها و روش‌های موجود نسبت به باز تعریف مأموریت‌ها و چابک‌سازی ستاد و ایجاد هماهنگی حداکثری بین دستگاه‌های مرتبط و برنامه‌ریزی برای یکپارچه‌سازی اطلاعات در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و مبارزه با آن کوشش کنید.»

کد خبر: ۲۵۳٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha