۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
ثبت معامله ۱۱۰ هزار گواهی سپرده شمش طلا

ثبت معامله ۱۱۰ هزار گواهی سپرده شمش طلا

معاملات بازار مالی بورس کالا در بخش گواهی سپرده و صندوق‌های کالایی شاهد دست به دست شدن ۱۱۰ هزار گواهی سپرده شمش طلا بود.

به گزارش بازار، در معاملات گواهی سپرده پیوسته شمش طلا (با عیار ۹۹۵+) روز گذشته (دوشنبه) ۱۱۰ هزار و ۷۸۲ گواهی سپرده به ارزش ۳۶۷ میلیارد و ۳۱۵ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال دست به دست شد که ۳۸۳ دفعه معامله شد.

آخرین قیمت هر یک دهم گرم (۱۰۰ سوت) شمش طلا ۳۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان به ثبت رسید که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته نزدیک ۰.۹ درصد افت را نشان می‌دهد.

در معاملات گواهی سپرده کالایی نیز ۳ میلیون و ۹۲ هزار و ۴۵۰ گواهی سپرده به ارزش هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۹۹۴ میلیون و ۶۱۲ هزار ریال (معادل ۱۱۶.۱ میلیارد تومان) دست به دست شد. تعداد دفعات معامله گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۹۱۷ معامله بود. بازار روز گذشته بیش‌تر در دست خریداران حقیقی بود؛ به طوریکه ۵۷۱ خریدار حقیقی و ۴۳۲ فروشنده حقیقی در بازار حاضر بود. در بخش حقوقی‌ها نیز ۴۴ خریدار حقوقی و ۳۵ فروشنده حقوقی حاضر بود.

در معاملات صندوق‌های کالایی نیز ۱۵۷ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۵۷۵ واحد به ارزش ۳ هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۶۵۴ هزار ریال (معادل ۳۱۲ میلیارد تومان) به تعداد ۱۷ هزار و ۸۶۷ دفعه معامله شد. بازار صندوق‌های کالایی هم بیش‌تر با موقعیت‌های خرید روبه‌رو بود. به طوریکه در بخش حقیقی‌ها ۷ هزار و ۶۵۲ خریدار و ۲ هزار و ۴۹۴ فروشنده در بازار حاضر بود. در سمت حقوقی‌ها نیز ۴۷ خریدار و ۲۷ فروشنده حاضر بود.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha