۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
سنجه های عملکردی صنعت و معدن در طول برنامه هفتم توسعه تعیین شد
نائب رئیس اول کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه:

سنجه های عملکردی صنعت و معدن در طول برنامه هفتم توسعه تعیین شد

نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از تعیین تکلیف سنجه های عملکردی صنعت و معدن در طول برنامه هفتم توسعه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی رضاخواه، با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق برنامه جهت بررسی موارد ارجاعی برنامه هفتم توسعه گفت: جلسه بررسی موارد ارجاعی برنامه هفتم توسعه از ۸ صبح امروز در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق، بیان کرد: رئیس مجلس در ابتدای این جلسه تاکید داشتند که باید موارد ارجاعی هر چه سریعتر در کمیسیون تلفیق بررسی و به صحن مجلس ارسال شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات جلسه امروز کمیسیون تلفیق تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون مواد مختلفی مورد بررسی قرار گرفت یکی از این مواد، ماده ۴۷ برنامه بود. در این ماده سنجه های عملکردی صنعت و معدن در طول برنامه هفتم توسعه تعیین شد. به موجب مصوبه تلفیق؛ مقرر شد تولیدات محصولات پتروشیمی تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۱۳۱ میلیون تن، تولید شمش فولاد به ۵۵ میلیون تن، مقاطع طویل ۴۱ میلیون تن، مقاطع تخت ۱۸.۳ میلیون تن و در انتها ظرفیت تولید کادات مس به ۱.۴ میلیون تن برسد.

این نماینده مجلس شورای با اشاره به تصویب طرح های بزرگ اقتصادی در لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: دالان های راهبردی ترانزیت ریلی و دریایی، قطارهای سریع السیر در مسیرهای پر مسافر، توسعه اقتصاد دیجیتال، توسعه سواحل مکران، مهار آبهای مرزی، توسعه خوشه های زنجیره های تولید، توسعه زنجیره اکتشاف و استخراج نفت و گاز و صنایع پائین دست پتروشیمی و نهایتا هوشمندسازی و دست یابی به توانمندی ماهواره ای از جمله مهمترین مصوبات کمیسیون تلفیق محسوب می شود.

کد خبر: ۲۵۲٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha