گردشگری سلامت یکی از محورهای مناسب برای همکاری‌های مشترک با کرواسی است
مدیرکل مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی:

گردشگری سلامت یکی از محورهای مناسب برای همکاری‌های مشترک با کرواسی است

مدیرکل مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) معتقد است: گردشگری سلامت با توجه به هزینه‌های پایین درمان در ایران، یکی از محورهای مناسب برای شروع همکاری‌های ایران و کرواسی باشد.

به گزارش بازار، محمدرضا کرباسی مدیرکل مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک)، بر آمادگی برای گفت‌وگو درباره پتانسیل‌های همکاری بین بخش‌های خصوصی ایران و کرواسی تأکید کرد.

کرباسی در دیدار با مدیرکل انجمن کارفرمایان کرواسی، افزود: همکاری در سه محور محصولات کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و ساختمان‌سازی و توسعه همکاری‌های گردشگری و گردشگری سلامت می‌توانند محورهای مناسبی برای شروع باشند.

او ادامه داد: ایران و کرواسی هر یک در زمینه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی غنی هستند و می‌توانند تجربیات تجاری خوبی را رقم بزنند. همچنین ایران می‌تواند با توجه به زلزله‌خیز بودن کرواسی، صادرکننده صنعت ساختمان‌سازی با تکنولوژی پیشرفته به کرواسی باشد. از طرف دیگر، صنعت گردشگری سلامت ایران با توجه به هزینه‌های پایین درمان می‌تواند مورد بهره‌مندی کرواسی قرار گیرد.

مدیرکل انجمن کارفرمایان کرواسی نیز در این نشست، با استقبال از محورهای همکاری پیشنهاد شده، آمادگی این انجمن برای همکاری با طرف ایرانی و مذاکرات بیشتر اعلام کرد.

کد خبر: ۲۴۹٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha