۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
۱۳۴۲ طرح اشتغال ‌زایی با همکاری شرکت صنعتی و معدنی گل گوهر در قالب طرح شمسا ایجاد شد
به همت بنیاد برکت؛

۱۳۴۲ طرح اشتغال ‌زایی با همکاری شرکت صنعتی و معدنی گل گوهر در قالب طرح شمسا ایجاد شد

در سال ۱۴۰۰ تفاهم ‌نامه ‌ای بین بنیاد برکت در قالب طرح شمسا با شرکت گل گوهر منعقد شد که در قالب این تفاهم ‌نامه به متقاضیان اشتغال و کار آفرین تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش بازار؛ در قالب قرارداد بنیاد برکت با شرکت گل گوهر، تاکنون حدود یک هزار ۳۴۲ طرح اشتغال‌ زایی با اشتغال بیش از ۴۰۲۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ۵۳ روستای استان کرمان ایجاد شده است.

در سال۱۴۰۰ تفاهم ‌نامه ‌ای بین بنیاد برکت در قالب طرح شمسا با شرکت گل گوهر منعقد شد که در قالب این تفاهم ‌نامه به متقاضیان اشتغال و کار آفرین تسهیلات پرداخت شد.

گفتنی است شرکت گل گوهر تاکنون با بنیاد برکت به صورت مشترک ۱۳۴۲ طرح اشتغال ‌زایی اجتماع‌ محور را در ۵۳ روستای هدف اجرا کرده‌ اند. این طرح ‌ها با اولویت ایجاد اشتغال در مناطق هدف اجرا شده است.

طی قرارداد های منعقد شده، بنیاد برکت چند برابر آورده مالی شرکت گل گوهر، حمایت مالی از طرح‌ های اشتغال زایی را انجام می ‌دهد.

این اقدام با هدف مردمی ‌سازی اشتغال با کمک خیرین حقیقی و حقوقی در مناطق محروم و کم برخودار برای اشتغال کار آفرینان صورت گرفته است.

شرکت گل گوهر به شدت پیگیر ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان، کار آفرینان و بانوان سرپرست خانوار است و بنیاد برکت در راستای قدردانی از زحمات و حمایت‌ های این شرکت در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌ های اشتغال زایی به آقای عتیقی مدیرعامل این شرکت، تندیس نشان عالی برکت را اهدا کرد.

کد خبر: ۲۴۹٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha