۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
بازنشستگی‌ام طبق قانون و مقررات بود
مشاور اقتصادی دولت روحانی:

بازنشستگی‌ام طبق قانون و مقررات بود

نیلی، مشاور اقتصادی دولت گذشته، بازنشستگی‌اش از دانشگاه صنعتی شریف را طبق قانون و روال معمول خواند؛ در حالی که رسانه‌های اصلاح‌طلب تلاش داشتند این بازنشستگی را اخراج وی از دانشگاه جلوه بدهند.

به گزارش بازار، در روزهای اخیر رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شده بودند که مسعود نیلی با تصمیم دولت سیزدهم از دانشگاه صنعتی شریف کنار گذاشته شده و مطالبی با عناوینی همچون «خانه‌نشینی اجباری مسعود نیلی» منتشر کرده بودند.

به دنبال انتشار گزارش‌هایی با عنوان «خانه‌نشینی اجباری مسعود نیلی» در رسانه‌های اصلاح‌طلب، وی با انتشار توضیحاتی نوشت: همان‌طور که در کانال تلگرامی‌ام در تاریخ ۳۰ شهریور اطلاع‌رسانی کردم، بر اساس مقررات، موعد بازنشستگی من به طور طبیعی، ۲۵ دی سال گذشته سر می‌رسید، مسئولان محترم دانشگاه از آنجا که بنا داشته‌اند برای اینجانب و تنی چند از دیگر همکاران با شرایط مشابه، از هیات‌امنای دانشگاه درخواست تمدید کنند، ابلاغ بازنشستگی را تا تشکیل جلسه نهاد مذکور به تعویق انداخته‌اند.

نیلی افزود: پیشنهاد دانشگاه از سوی هیات‌امنا مورد موافقت قرار نگرفته و در نتیجه، از تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری، بازنشسته شده‌ام. تا آنجا که اطلاع دارم، این تصمیم منحصر به شخص من نبوده و به صورت یکسان به اجرا در آمده است. به هر حال، از آنجا که بازنشستگی امری محتوم و متعارف در نظام اداری دانشگاهی است، نمی‌توان در مورد آن تعبیر خانه‌نشینی اجباری را به کار برد.

کد خبر: ۲۴۵٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha