۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است
معاون اول رئیس جمهور:

عزم دولت برای خودکفایی در کاغذ و نوشت افزار داخلی جدی است

معاون اول رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی گفت: تامین تمام کاغذ مورد نیاز چاپ کتب درسی برای سال جاری در داخل کشور یک موفقیت بزرگ است.

به گزارش بازار، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور یافت و از غرفه های مختلف نمایشگاه لوازم التحریر ایرانیِ «ایران نوشت» بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن ابراز خشنودی از استقبال خوب تهرانی‌ها از تولیدات ایرانی، در گفتگو با تعدادی از ۲۰۰ تولیدکننده داخلی که در این نمایشگاه شرکت کرده بودند، وضعیت تولید انواع مختلف نوشت افزار و کالاهای مرتبط را بررسی کرد و برای رفع برخی مشکلات آنها قول مساعدت داد.

مخبر تامین تمام کاغذ مورد نیاز چاپ کتب درسی برای سال جاری در داخل کشور را یک موفقیت بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد با حمایت از تولید کاغذ در داخل کشور بزودی بتوان در زمینه تامین کاغذ، به عنوان یک ماده اولیه مهم برای لوازم التحریر نیز خودکفا شد و قیمت ها را بهبود داد.

وی استقبال از این نمایشگاه و نوشت افزار ایرانی را نشانه ذائقه سازی مناسب بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین قیمت گذاری و کیفیت مناسب دانست و از عزم جدی دولت برای حمایت و تداوم این وضعیت خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور در حین این بازدید با تعدادی از خریداران و شهروندان حاضر در نمایشگاه نیز به گفتگو پرداخت و وضعیت کیفیت، فراوانی و قیمت ها را در بازار لوازم التحریر جویا شد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه «ایران نوشت» با حضور بیش از ۲۰۰ مجموعه تولیدکننده ایرانی از یکشنبه ۱۹ شهریور تا یکشنبه دوم مهر از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درحال برگزاری است.

کد خبر: ۲۴۴٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha