۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
ضرورت افزایش بهره‌وری در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

ضرورت افزایش بهره‌وری در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم ارتقای سودآوری شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: افزایش بهره‌وری با توجه به جهش تولید و تناسب بخشی به منابع انسانی محقق می‌شود.

به گزارش بازار، سیدصولت مرتضوی در جمع مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری امانت بازنشستگان در دست مدیران هستند، بر اهمیت توجه به زحمات نیروهای اجرایی و عملیاتی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: وقتی کارکنان شرکت‌ها در مناطق دورافتاده و در شرایط سخت به کار و فعالیت می‌پردازند و بار سنگین و اصلی تولید و ثروت‌آفرینی برعهده آنان است، باید تناسبی با نیروهای حاضر در تهران داشته باشند و مورد توجه قرار گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همین نبود تناسب‌ها به بی‌انگیزه‌شدن افراد و در نتیجه کاهش بهره‌وری منجر می‌شود که مشکل اصلی بخش اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی است.

مرتضوی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده و با اشاره به گزارش‌های پیشرفت اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در دو سال اخیر، ادامه‌داد: لازم است برای بالابردن بهره‌وری در مجموعه‌ها انگیزه ایجاد کنیم و مدیران تحول‌گرا را به‌ کار بگماریم.

همچنین در این نشست، «نعمت‌الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گزارشی از مصارف و منابع این صندوق و عملکرد حوزه اقتصادی آن ارائه کرد.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha