۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
اهم مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور بررسی شد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

اهم مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور بررسی شد

بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

به گزارش بازار، ولی الله بیاتی، در تشریح نشست امروز (سه شنبه، ۲۱ شهریورماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی گزارش تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور محور نشست امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارشناسان دستگاه های مختلفی در نشست امروز حضور داشتند، اظهار کرد: در این راستا ابتدا اعضای کمیسیون که عضو تلفیق برنامه هفتم بودند گزارشی از روند تصویب برنامه توسعه ای کشور ارائه کردند و سپس اهم مصوبات برنامه هفتم را برای سایر اعضاء بیان کردند.

کد خبر: ۲۴۳٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جانباز IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      سلام، جانباز سی درصد و آزاده، متولد ۱۳۴۱، دکتری تخصصی علوم گیاهی از دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشیار هستم، در پایان سال ۱۳۹۶ بازنشسته شدم. سپس اقدام به بازگشت به کار کردم ولی چون پس از شروع برنامه ششم بازنشسته شده بودم امکان بازگشت نبود. برنامه هفتم قرار بود انتهای سال ۱۴۰۰ آغاز شود ولی متاسفانه برنامه قبلی چند بار تمدید شد. اکنون متاسفانه مجلس می خواهد برنامه ششم را مجددا تا پایان سال تمدید کند!!! چنانچه این خبر صحت داشته باشد برای مجلس انقلابی که ما به آن امید بسته ایم تنزل جایگاه خواهد آورد و ما را نسبت به این مجلس دلسرد خواهد کرد. از مجلس انقلابی می خواهیم شروع برنامه هفتم را ابتدای مهرماه سال جاری تعیین کند و ابلاغ و اجرای آن را پایش و پیگری کند. خدا نگهدار.