۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
تحویل ۱۷۰ هزار دستگاه محصول ایران خودرو به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو اعلام کرد

تحویل ۱۷۰ هزار دستگاه محصول ایران خودرو به متقاضیان طرح جوانی جمعیت

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: از ابتدا تا انتهای سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹۰ هزار دستگاه خودرو ظرفیت برای طرح مادران اختصاص دادیم که از این میزان ۱۷۰ هزار دستگاه به مشتریان تحویل داده شد.

به گزارش بازار، کیوان پناهی مدیر بازار یابی و شبکه فروش ایران‌خودرو درباره تعداد ثبت نام و تخصیص خودرو برای طرح مادران، گفت: ایران خودرو در ابتدای طرح اختصاص خودرو به مادران که توسط دولت در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، در هر دوره ثبت نام ۵۰ درصد ظرفیت محصولات خود را در هر دوره فروش به طرح مادران اختصاص داد.
وی افزود: در طول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۹۰ هزار دستگاه خودرو ظرفیت برای طرح مادران اختصاص دادیم و تقریبا نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت فروش بود بر این اساس ۲۸۲ هزار نفر از مادران موفق به واریز وجه شدند و تاکنون ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده ایم.

پناهی ادامه داد: برای باقیمانده مشتریان لزوما تعهد معوق نیست بلکه موعد تحویل آن‌ها فرا نرسیده، زیرا به صورت پیش فروش واگذار شده بود بنابراین نوبت آن‌ها برسد، خودروها تحویل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، ثبت نام محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه شد و به اندازه تعدادی که در قانون مقرر شده بود این شرکت بر اساس افرادی که معرفی شده بودند که شامل نوزده هزار و ۶۰۰ نفر بودند، مشتریان را فراخوان کردیم و تاکنون شانزده هزار و ۸۳۰ نفر واریز وجه کرده اند و ده هزار ۶۲۱ نفر خودروهایشان را گرفته اند.

مدیر بازار یابی و شبکه فروش ایران‌خودرو گفت: بیشترین تقاضای در طرح مادران از خودروهای پارس و ۲۰۷ بود طوری که به همین میزان، واریز وجه و تحویل خودرو در این خودروها نسبت به سایر خودروها بیشتر است به طور مثال خودروهای خانواده پارس، هفت هزار و ۶۰۰ نفر بود که تا این لحظه دو هزار و ۸۹۰ نفر را فراخوان دادیم و آن‌ها واریز وجه کردند و الباقی افراد را به ترتیب فراخوان خواهیم داد.

وی افزود: در ثبت نام‌های عمومی، خودروی پارس بیشترین تقاضا را داشته و دنا پلاس اتومات رتبه دوم را دارا است طوری که بالغ بر یکصد و ۸۰ هزار نفر در درخواست‌های عمومی تقاضا خودروی پارس را داشته اند.

پناهی ادامه داد: ۵۰ درصد عرضه خودرو را بر اساس آنچه که در سامانه یکپارچه اعلام شده به طرح مادران اختصاص دادیم و مادران ثبت نام کردند البته در برخی خودروها، مادران کمتری از ظرفیت استفاده کردند.

مدیر بازار یابی و شبکه فروش ایران‌خودرو گفت: حدود ۱۰۲ هزار نفر برای موعد تابستان از طریق سامانه یکپارچه خودرو به ایران خودرو معرفی شده بودند از این تعداد به غیر از هفت هزار و ۳۰۰ نفر مشتری پارس که موعد تحویل آن‌ها در شهریور ماه پیش بینی شده و هنوز فراخوان داده نشده اند، برای بقیه فراخوان داده شده است.

وی افزود: حتی به هفت هزار و ۳۰۰ نفر مشتری پارس پیشنهاد شرایط تبدیل برای ۲۰۷ را دادیم، اما استقبال نکردند و حداکثر تا پایان ماه، فراخوان خواهند شد تا برای پارس واریز وجه کنند و قرار داد منعقد می‌شود.

پناهی ادامه داد: بخشی از مشتریان ممکن است در شهریور ماه خودروی خود را تحویل بگیرند و بخشی هم در مهرماه تحویل خواهند گرفت، اما بیشتر افرادی که در شهریورماه واریز وجه کنند در همین ماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

کد خبر: ۲۴۱٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی مرادی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      با سلام من پسرم اسفند ۱۴۰۱ به دنیا آمده ما هنوز هیج ثبت نامی نکردیم باید چکار کنیم