۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
برنامه‌ریزی فرودگاه مهرآباد برای پذیرش پروازهای فوق‌العاده به فرودگاه‌های غرب کشور
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خبر داد

برنامه‌ریزی فرودگاه مهرآباد برای پذیرش پروازهای فوق‌العاده به فرودگاه‌های غرب کشور

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از آمادگی این فرودگاه جهت اختصاص همه زمان‌بندی‌های خالی به پروازهای فرودگاه‌های کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان برای تسهیل سفر زوار اربعین خبر داد.

به گزارش بازار، ابراهیم مرادی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از آمادگی این فرودگاه جهت اعطای همه زمان‌بندی‌های خالی این فرودگاه به پروازهای فرودگاه‌های کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان برای تسهیل سفر زوار اربعین خبر داد.

مرادی با اشاره به ‌آمادگی این فرودگاه جهت اعطای تمام اسلات‌های (زمان‌بندی‌های) خالی این فرودگاه به پروازهای فرودگاه‌های کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان، افزود: همزمان با آغاز پروازهای اربعین حسینی و استقبال کم نظیر هموطنان جهت شرکت در این آیین بزرگ دینی و مذهبی، این فرودگاه جهت اعطای مجوز پروازهای فوق العاده به شرکت‌های هواپیمایی جهت پرواز به فرودگاه‌های مرزهای غربی کشور آمادگی دارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ضمن تاکید بر آماده باش کامل زنجیره خدمات این فرودگاه جهت ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: همکاران کنترلر تقرب مهراباد با ارائه سرویس کنترل ترافیک هوایی راداری به پروازهای فرودگاه های مهرآباد و دیگر فرودگاه های مستقر در پایانه هوایی تهران من جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با همه توان به استقبال ترافیک چشمگیر ایام اربعین حسینی (ع) و خدمت به زائران سیدالشهدا رفته‌اند بنابراین افزایش این ترافیک پروازی و دیگر بخش های زنجیره خدمت مهرآباد نیز در خدمت به هموطنان ارجمند چون همیشه کمر همت بسته‌اند. به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: در هفته گذشته پروازهای تهران-ایلام نسبت به هفته قبل خود بیش از ۳۵ درصد رشد داشته که با نزدیکتر شدن به اربعین حسینی شاهد افزایش هر چه بیشتر آن خواهیم بود.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha