۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
حضور گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

حضور گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

گروه صنعتی ایران خودرو در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد که از ۹ تا ۱۲ شهریورماه برگزار می شود، به همراه شرکت های زیرمجموعه خود حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، در این نمایشگاه ایران خودرو و شرکت های تابعه آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندی های خود را در حوزه خودروهای سواری، تجاری و آپشن به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه، محصول جدید ری را، محصولات خانواده هایما شامل ۸S و ۷X، شاین مکس هیبریدی و بنزینی، ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای با استانداردهای ۸۵ گانه، تارا اتوماتیک جدید، دنا جوانان، تارا برقی، رانا پلاس AMT، یک دستگاه آریسان ۲ و سه دستگاه آریسان ۲ کاربری سازی شده برای خدمات امدادی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت گواه ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای تجاری و باری نیز محصولات ون آمبولانس، آرنا پلاس با کاربری چادری بغل بازشو فلزی و چوبی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مشهد، شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) هم خودروهای هایما S۷ و تارا با تجهیزات و امکانات آپشن را عرضه خواهد کرد.

همچنین ایران خودرو دیزل، به عنوان بزرگ ترین تجاری ساز کشور، کامیونت باری آرنا پلاس، کشنده آتامان، اتوبوس برقی درون شهری آتروس ۱۲ متری، کشنده فوتون اتوماتیک H۵، پیکاپ فوتون اتوماتیک (۴×۴)، پیکاپ فوتون دیزلی (۴×۴) و ون وانا را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود گروه صنعتی ایران خودرو در سالن های ابوسعید و مولوی حضور خواهد داشت.

خودروساز بزرگ کشور، در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha