۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
اعمال محدودیت مصرف انرژی به صنایع| احداث نیروگاه خورشیدی مورد توجه باشد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

اعمال محدودیت مصرف انرژی به صنایع| احداث نیروگاه خورشیدی مورد توجه باشد

اصفهان - علاقه‌مندان، رئیس شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ما امروزه ناچار به اعمال محدودیت مصرف انرژی در صنایع هستیم و با توجه به نیاز به منابع جدید، لازم است به تولید انرژی خورشیدی به صورت جدی توجه شود.

حمید علاقه‌مندان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اهمیت انرژی‌های تجدیدپذیر اظهار کرد: با توجه به اینکه سرتاسر کشور ایران، سرشار از انرژی‌های تجدد پذیر است که می توان از آنها برای تولید انرژی بهره برد و در شرایطی که به ویژه درتابستان گاهی با کمبود برق بریا صنایع مواجه هستیم، برترین مسیر حرکت به سمت و سوی استفاده از انرژی باد و خورشید است که رد طول دهه های گذشته مغفول مانده است و باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته دولت‌ها اقتدار خود را در مالکیت و نه سیاست‌گذاری محدود کرده‌اند، افزود: در این حالت ما باید به دلیل آلودگی، بهره‌وری پایین و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا در نیروگاه‌های فسیلی، به سمت ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و تولید انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت کنیم.

رئیس شرکت توزیع برق اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه اصفهان موفق شده در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس و خانگی رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد؛ ما امروز ناچار به اعمال محدودیت مصرف به صنایع هستیم بنابراین لازم است به تولید انرژی خورشیدی به صورت جدی توجه کنیم.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha