۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
اصفهان میزبان گردهمایی بزرگ صنعت‌گران فولاد کشور می شود
از اول تا چهارم شهریورماه؛

اصفهان میزبان گردهمایی بزرگ صنعت‌گران فولاد کشور می شود

اصفهان - پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته از یکم تا چهارم شهریورماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته با مشارکت ۱۶۰ واحد تولیدی، خدماتی، سازندگان تجهیزات کارخانه و کارگاهی و ارائه کنندگان دانش مهندسی در فضایی بالغ بر ۸ هزار متر مربع و با مشارکت استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قزوین، کرمان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خوزستان و استان مرکزی برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه حدود ۴۰ درصد شرکت‌های جدید در مقایسه با دوره‌های قبل با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان برای بهینه سازی مصرف انرژی در ارتقای تولید، ارتقای مسائل زیست محیطی و همچنین توسعه تولیدات و محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های نوین شرکت می‌کنند.

زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه شامل تولید فولاد، ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری، خدمات آزمایشگاهی، قالب سازی و مدل سازی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مانند ژنراتور، جرثقیل، اتصالات شیلنگ‌ها، صنایع لاستیک و نوار نقاله‌ها، تصفیه‌خانه‌های صنعتی، نورد، آهنگری، جوشکاری، تراشکاری و پرس‌کاری است و نمایندگان برندهای خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، سوئد، هند، چین و کشور ترکیه نیز به عنوان مشارکت کننده فعال حضور دارند.

از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه می‌توان به فولاد مبارکه اصفهان، پارت گوال، مجتمع فولاد سپید فراب کویر، شرکت مادر تخصصی میدکو، هلدینگ سرمایه‌گذاری پرشیا فلز اسپادانا، شرکت بین‎المللی ایریتک، فولاد حامیران، فولاد آلیاژی اصفهان، کهربا گستر، ابتکار سوله سپاهان، مهندسی فیروزا، ماشین سازان مطلب و شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات به عنوان مشارکت کنندگان برتر و صاحبان برند در این نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۱ تا ۴ شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، میزبان صاحبان کسب و کارهای صنعتی، خدماتی، مهندسی، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف صنعت فولاد و عموم شهروندان است.

کد خبر: ۲۳۸٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha