۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
خط تولید تایرهای ATV برای نخستین‌ بار در کشور افتتاح شد
با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

خط تولید تایرهای ATV برای نخستین‌ بار در کشور افتتاح شد

خط تولید تایرهای ATV برای نخستین‌ بار در کشور با ظرفیت تولید روزانه ۲۵ تُن محصول، افتتاح شد.

به گزارش بازار، نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه هفته دولت، با حضور در شرکت ایران یاسا تایر و رابر، خط تولید «تایرهای ATV یا تایرهای کشاورزی سبک و موتورهای چهارچرخ» این شرکت را افتتاح کرد.

ترکی در این بازدید بر لزوم توسعه و تقویت بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های زیرمجموعه صندوق تأکید کرد و ایجاد درآمد پایدار با استفاده از مولدسازی دارایی‌های صندوق و به دنبال آن کاهش استفاده از منابع عمومی دولت را از برنامه‌های اصلی صندوق بازنشستگی کشوری برشمرد.

وی با بیان این‌که صندوق بازنشستگی کشوری در پی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های حیاتی و تکمیل زنجیره تولید در شرکت‌های زیرمجموعه از جمله حوزه انرژی و تکمیل زنجیره تولید فولاد است، گفت: اولویت ما تأمین منابع مورد نیاز صندوق بازنشستگی کشوری از طریق توسعه و اصلاح بنگاه‌های اقتصادی در عین حفظ و ایجاد اشتغال است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به این‌که تا به امروز تایرهای ATV از خارج از کشور وارد می‌شده است، افزود: اکنون با برنامه‌ریزی و تلاش و پشتکار مدیران شرکت ایران یاسا موفق به تولید این محصول برای نخستین بار در کشور شده‌ایم.

گفتنی است، ۷۰ درصد بازار تایر دوچرخه و موتورسیکلت کشور در اختیار شرکت ایران یاسا تایر و رابر، از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha