۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
دولت مکلف به پرداخت ۵۰ درصد هزینه بیمه اجباری محصولات کشاورزی شد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه:

دولت مکلف به پرداخت ۵۰ درصد هزینه بیمه اجباری محصولات کشاورزی شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: این کمیسیون مصوب کرد که سرمایه بانک کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان ۵ برابر افزایش یابد.

به گزارش بازار، محمد رشیدی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در حوزه کشاورزی گفت: کمیسیون در حوزه کشاورزی در زمینه ممنوعیت صادراتی سیاست‌های مهم و ارزشمندی را در حمایت از کشاورزان مدنظر قرار داد این کمیسیون مصوب کرد که ممنوعیت‌های صادراتی در حوزه کشاورزی براساس بحث الگوی کشت باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین پیرو مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد سرمایه بانک کشاورزی را تا ۵ برابر افزایش دهد تا این بانک بتواند به کشاورزان تسهیلات لازم را ارائه دهد، بنابراین از این پس به نوعی سروکار کشاورزان در زمینه ارائه تسهیلات با بانک کشاورزی است و پیرو مصوبه کمیسیون، این بانک، بانک قدرتمندی در حمایت از کشاورزان قلمداد خواهد شد.

رشیدی با اشاره به ایجاد صندوقی برای حمایت‌های بیمه‌ای از کشاورزان تاکید کرد: کمیسیون مصوب کرد که صندوقی برای حمایت بیمه‌ای از کشاورزان ایجاد شود، پیرو این مصوبه محصولات کشاورزی بیمه اجباری تمام خطر شده که ۵۰ درصد آن را دولت و ۵۰ درصد دیگر سهم کشاورز خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha