۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
پرداخت حقوق ۱.۳میلیون تومانی به برخی بازنشستگان عادلانه نیست
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

پرداخت حقوق ۱.۳میلیون تومانی به برخی بازنشستگان عادلانه نیست

اراک- آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت حقوق یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به برخی بازنشستگان در شان و عدالت کشور نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدحسن آصفری شامگاه پنجشنبه در جریان سفر یک‌روزه مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور به اراک و نشست با انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان مرکزی، اظهار داشت: پرداخت حقوق یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به برخی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در شان و عدالت کشور نیست.

وی با بیان اینکه برخی از افراد دارای حقوق‌های چند ۱۰ میلیونی هستند گفت: در برخی از مجموعه‌های سازمان تأمین اجتماعی از جمله شستا دو هزار نفر هستند که زمانی پستی داشتند و وزیر، استاندار یا نماینده مجلس بوده اند و هم اکنون از همه جا مانده شده اند و این حقوق‌ها را دریافت می‌کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: با همه این تفاسیر بازنشسته ای که ۳۰ سال خدمت کرده است نباید فقط دو میلیون تومان حقوق بگیرد و این مسئله زیبنده نظام اسلامی نیست و باید به آن توجه شود.

آصفری بیان داشت: بسیاری از رزمندگان و جهادگران و جوانان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند، شهید شدند و خون دادند تا عدالت برپا شود حال این گونه رفتارها به دور از انصاف است.

کد خبر: ۲۳٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha