۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تمامی کاغذ کتب درسی در داخل تولید می‌شود
وزیر آموزش و پرورش:

تمامی کاغذ کتب درسی در داخل تولید می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سالیانه ۱۵۵ میلیون جلد کتاب چاپ می‌کنیم، گفت: برای اولین بار در دولت سیزدهم تلاش شده تا تمامی کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی در داخل تامین شود.

به گزارش بازار، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در کشور ۷۰ هزار تن کاغذ مصرف می‌شود، که ۵۰ هزار تن آن را آموزش و پرورش مصرف می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دو روز قبل درخصوص کاغذ تصویب شد که از کاغذ داخلی مصرف کنیم، اظهار داشت: برای اولین بار است که در این دولت تمام کاغذمان را از داخل تامین کنیم و امید است بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. این کار بزرگی است.

صحرایی درباره شهریه مدارس نیز توضیح داد: شهریه مدارس روی سایت سازمان مدارس غیردولتی قرار گرفته است و اگر مدرسه ای بیش از مقدار شهریه دریافت می کند، اولیا می توانند شکایت خود را اعلام کنند تا پیگیری شود.

وی ادامه داد: چند مرکز در دولت قبل مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند اینها مدارس تطبیقی هستند و دانش‌آموزان آنها هم خارجی هستند این موضوع تسری داده شده که کار غیرقانونی بوده است و ما هم به‌طور جد دنبال آن هستیم که این را برگردانیم و اگر تخلف کرده باشند حتما پلمپ می‌کنیم.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha