۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
واحدهای تامین قطعات مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان راه اندازی شود
استاندار کرمان:

واحدهای تامین قطعات مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان راه اندازی شود

کرمان - استاندار کرمان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا راه‌اندازی واحدهای کوچک قطعات مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان را در اسرع وقت دنبال کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند بر تامین قطعات مورد نیاز کارخانه فولاد زرند ایرانیان تاکید کرد و از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا راه اندازی واحدهای کوچک قطعات مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان را در اسرع وقت دنبال کند.

استاندار کرمان همچنین از عقب‌ ماندگی برنامه‌ها و پروژه‌ها گلایه کرد و گفت: زمانبندی‌ها باید با دقت و جدیت انجام شود، نیروگاه در دست اجرای زرند در مرداد ۹۷ با حضور معاون وزیر نیرو تشکیل و قرار شد پایان شهریور ماه ۹۸ فاز اول آن و پایان خرداد ۹۹ کامل بهره‌برداری شود، یک سال و نیم عقب افتاده پروژه قابل قبول نیست.

فدائی عنوان کرد: مدیران باید با کارشناسی دقیق در جلسات حاضر شوند، عدم آگاهی از اجرای مصوبات قبلی جلسات، قابل قبول نیست.

استاندار کرمان در ادامه به اقدام ارزشمند تولید صنایع دستی در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان مقطع دبستان زرند صنایع دستی قابل عرضه به بازار داشتند که حتما باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی از آمادگی استانداری کرمان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برای پشتیبانی مالی، حمایت و خرید تولیدات این دانش‌آموزان به منظور توسعه کار آنها خبر داد.

فدائی عنوان کرد: دانش‌آموزی از سن ۱۰ سالگی با این حرفه آشنا شده در آینده می‌تواند به شکل حرفه‌ای ادامه فعالیت دهد و بخشی از اشتغال آینده این افراد را می‌توان از الان برنامه‌ریزی کرد.

استاندار کرمان با اشاره به پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، خواستار پیگیری برای تثبیت کم‌سن‌ترین هنرمند صنایع دستی کشور در شهرستان زرند شد.

فدائی همچنین از معین‌های اقتصادی شهرستان زرند میدکو و جهاد نصر خواست تا برنامه‌های پیشنهادی و عملکرد خود را برای آینده ارائه دهند.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه الکل از ضروریات استان است، افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا استان کرمان با کمبود الکل و مواد ضدعفونی کننده روبرو بود.

استاندار کرمان بیان داشت: اجرای پروژه فاضلاب شهر زرند باید با جدیت پیگیری و دلایل عقب‌ماندگی آن بررسی شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha