۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
ضرورت ترسیم نقشه راه سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق‌های بازرگانی| دغدغه‌های تجار رفع می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

ضرورت ترسیم نقشه راه سازمان منطقه آزاد اروند با اتاق‌های بازرگانی| دغدغه‌های تجار رفع می‌شود

آبادان- زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر ضرورت ترسیم راه این سازمان با اتاق‌های بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید کرد.

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: وجود دو اتاق بازرگانی در منطقه پتانسیل بسیار بالایی است که سایر مناطق آزاد از آن بی‌بهره هستند، اما باید آسیب شناسی لازم صورت پذیرد که چرا با وجود چنین پتانسیلی، چرا این منطقه به توسعه اقتصادی لازم دست نیافته است.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با فعالیت اعضاء در دوره جدید مدیریتی اتاق بازرگانی خرمشهر، شاهد یک فصل جدید و شکوفایی تجاری در منطقه، تصریح کرد: لزوم ترسیم یک نقشه راه میان اتاق بازرگانی و سازمان منطقه آزاد اروند احساس می‌شود تا بتوان بر اساس آن در زمینه‌های مختلف، برنامه‌های هدفمند تبیین کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: حضور سرمایه‌گذاران، صاحبان مشاغل و بخش تولید منطقه در نمایشگاه‌های اقتصادی مختلف، می‌تواند در معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادرات محور منطقه در کشور و فرای مرزها، کارگر باشد.

زارعی با تاکید بر اهتمام دولت برای رفع معضلات اقتصادی خاطرنشان کرد: دغدغه همه ارکان دولت برچیدن موانع در مسیر تجارت و توسعه اقتصادی است که امیدواریم با هم افزایی و همدلی در رفع مشکلات و معضلات اقتصادی منطقه گام برداریم.

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت چهار نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آینده نزدیک نشستی با حضور اعضای دو اتاق بازرگانی شهرهای و آبادان و خرمشهر و نمایندگان مجلس برگزار خواهیم کرد و موانع و مشکلات موجود را احصاء کرده و با یک تعامل جدی و تشکیل کارگروه‌های مختلف، نسبت به رفع دغدغه‌های تجار اهتمام ورزیده و حتی از ظرفیت‌های استانی برای حل مشکلات موجود بهره می‌جوییم.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha