۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
آغاز تولید واگن‌های متروی تهران در گروی صدور مجوز
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد

آغاز تولید واگن‌های متروی تهران در گروی صدور مجوز

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: قرارداد برای واریز پیش پرداخت واگن‌های متروی تهران امضا شد، اما مجوز آغاز تولید را نهاد دیگری باید صادر کند.

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه صد و شصت و ششمین جلسه شورا درباره سرانجام امضای قرارداد ۶۳۰ واگن متروی تهران گفت:امضای قرارداد برای واریز پیش پرداخت واگن انجام شده، اما برای ابلاغ و آغاز کار تولید باید جای دیگری نیز تصویب شود و این خبری است که من روز گذشته دریافت کردم و می‌ترسم به این زودی به نتیجه نرسد، اما امیدواریم آخرین گام باشد و تولید آغاز شود.

چمران افزود: در تولید داخلی قراردادها منعقد شده و من خواهم خواست که قراردادها را ارائه و توضیح دهند و وزارت صمت نیز به دنبال این است که از ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران و اراک استفاده شود.

رئیس شورا با بیان اینکه طراحی‌ها باید به روز باشد، گفت: ما تاکید کردیم بیشتر از یک سال و نیم طول نکشد، اما باید طراحی و ساخت دقیق و به‌روز باشد.

زمزمه‌ها درباره کارکرد جدید بوستان ولایت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره برخی زمزمه‌ها برای کارکرد جدید بوستان ولایت هم گفت: کارکرد بوستان ولایت فضای سبز است و کارکردهای متناسب نیز در این فضا می‌توان پیش بینی کرد؛ اما درصد بیشتری را نمی‌توان به کارکرد دیگری اختصاص داد و فضای سبز در اولویت است و فقط ۱۰ درصد برای ارائه دیگر خدمات خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha