۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
تغییر لگوی توئیتر به خواست ایلان ماسک| X جایگزین پرنده آبی توئیتر خواهد شد

تغییر لگوی توئیتر به خواست ایلان ماسک| X جایگزین پرنده آبی توئیتر خواهد شد

ایلان ماسک با انتشار پیامی توئیتری از تصمیم خود برای تغییر لگوی معروف این شبکه اجتماعی به حرف X خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایلان ماسک با انتشار پیامی توئیتری از تصمیم خود برای تغییر لگوی معروف این شبکه اجتماعی به حرف X خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایلان ماسک قرار است لگوی شناخته شده توئیتر یعنی پرنده آبی مشهور آن را با حرف X عوض کرده و اعلام کرد که طراحان توئیتر در حال کار بر روی لگوی جدید هستند.

گفته می شود دلیل انتخاب حرف X به عنوان لگوی توئیتر، افزایش قرابت و هم پوشانی بیشتر این شبکه اجتماعی با برند تحت مالکیت ایلان ماسک یعنی شرکت X است. وی در پیام توئیتری خود اعلام کرد که علیرغم علاقمندی خود به لگوی فعلی توئیتر، در نظر دارد تمامی محصولات تحت مالکیت خود را یکپارچه سازی کرده و تحت عنوان برند X به بازارهای جهانی معرفی نماید.

لازم به ذکر است، ماسک پیشتر در سال ۲۰۲۲ و در اوایل دوران مالکیت خود بر توئیتر، اقدام به تغییر لگوی این شبکه اجتماعی به لگوی رمزارز مورد حمایت خود یعنی دوج کوین کرده بود. وی در آن زمان اعلام کرده بود که بنا به درخواست برخی از کاربران شبکه دوج کوین این اقدام را انجام داده و با اینحال، اندکی بعد، لگوی توئیتر را به این شبکه اجتماعی باز گرداند.

اکنون، بسیاری از کارشناسان معتقدند که تصمیم ماسک برای یکپارچه سازی شرکت های تحت مالکیت وی تحت برند X، احتمال تغییر لگوی دوج کوین در آینده نزدیک نیز وجود دارد.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha