۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
بازنشستگان از کمک هزینه‌های سفر بهره‌مند می‌شوند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

بازنشستگان از کمک هزینه‌های سفر بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مکان‌های مناسب ورزشی در اختیار جامعه بازنشستگان قرار داده خواهد شد و درخواست ما از وزارت کار استفاده بازنشستگان از خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.

به گزارش بازار، نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جشن بزرگداشت ۲۵ ذی‌الحجه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی اظهار کرد: اصلاحات و دریافتی ۶۸۲ هزار نفر در حوزه رتبه‌بندی جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش انجام شده است. امید که تمام مطالبات سه گروه آموزش و پرورش تا پایان مرداد انجام شود.

وی اظهار داشت: بازنشستگان بهترین سال‌های عمر خود را صرف خدمت به مردم و جامعه کردند به همین منظور برای پاسداشت تجلیل از مقام بازنشستگان، امسال در ۳۱ استان از جامعه بازنشستگان تجلیل و تقدیر شد.

ترکی ادامه داد: برای بهبود وضعیت درمانی بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، در حوزه بهداشت و درمان جامعه بازنشستگان، بیمه آتیه‌سازان حافظ به عنوان یک کارگزار فعالیت دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در سال جاری تعرفه‌های جدیدی به این بیمه بازنشستگان صندوق اضافه شده است. رویکرد ما برای سال آینده و مدت باقیمانده سال جاری در حوزه بیماران خاص نیز متفاوت شد.

ترکی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری این است که بازنشستگان به عنوان سهامداران، از خدمات درمانی مناسب و مطلوب بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ای همچون تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه گردشگری زیرساخت‌های بزرگی در اختیار دارند، با آغاز طرح جدید از مرداد امسال، بازنشستگان با پرداخت ۲۰ درصدی هزینه‌های سفر و بازپرداخت بلندمدت ۸۰ درصد دیگر هزینه‌ها، از خدمات این حوزه بهره‌مند خواهند شد.

ترکی ادامه داد: به همین منظور مکان‌های مناسب ورزشی در اختیار جامعه بازنشستگان قرار داده خواهد شد و درخواست ما از وزارت کار استفاده بازنشستگان از خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال امکان برگزاری برنامه‌های متعدد، متنوع و فراگیری برای جامعه بازنشستگان صندوق فراهم شود.

در این نشست از جامعه بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.

کد خبر: ۲۳۱٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha