پیگیری توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم
نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مطرح کرد

پیگیری توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم

نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق تلاش می کند تا روی سه موضوع کاهش مصرف انرژی، توسعه اقتصاد دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان تمرکز کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی رضاخواه، با اشاره به اهداف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلاش می کند تا موانع اصلی فعالیت هادر بخش تولید را برطرف کند. برای رفع موانع تولید، رفع انحصارات و رقابتی کردن فضای کار بسیار مهم است.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه توزیع عادلانه منابع از دیگر موضوعات مهم بوده که در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار دارد، بیان کرد: کمیسیون تلاش می کند تا بهره وری را روی سه موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه متمرکز کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقریبا ۳ درصد از رشد ۸ درصدی اقتصاد، مندرج در برنامه هفتم توسعه، مبتنی بر بهره وری است، گفت: ما در کمیسیون تلفیق تلاش داریم روی سه موضوع کاهش مصرف انرژی، توسعه اقتصاد دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان تمرکز کنیم.

رضاخواه با بیان اینکه مندرجات و محتویات لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش های مورد ذکر نیاز به تقویت دارد، تاکید کرد:ما بر این باوریم که امکان تحقق مسائل برشمرده شده وجود دارد لذا ما به دنبال این هستیم که برنامه ای در مجلس تهیه شود که در مقام اجرا از برنامه های گذشته پیشی گرفته و مانند برنامه های گذشته اجرای ۳۰ درصدی نداشته باشد.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha