۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
جشنواره تولیدات اقوام ایرانی در یاسوج گشایش یافت
با حضور ۱۲ استان؛

جشنواره تولیدات اقوام ایرانی در یاسوج گشایش یافت

یاسوج- سیروس باقری، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره تولیدات اقوام ایرانی با حضور ۱۲ استان و ۱۰۰ غرفه در یاسوج گشایش یافت.

سیروس باقری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به گشایش جشنواره تولیدات اقوام ایرانی در یاسوج افزود: این نمایشگاه چهاردهم تیرماه در استان آغاز شده و تا نوزدهم تیرماه ادامه دارد و استقبال مردم استان از این جشنواره مطلوب بوده است.

وی بیان داشت: با برگزاری این جشنواره، عرضه محصولات با حذف واسطه ها هدفگذاری شده و کالاها مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده خواهد رسید.

باقری اظهار داشت: در این نمایشگاه، تولیدات روستایی و عشایری بدون واسطه در معرض دید عموم برای فروش قرار گرفته است.

جشنواره تولیدات اقوام ایرانی در یاسوج گشایش یافت

وی افزود: بانوان تولید کننده در این نمایشگاه، محصولات تولیدی خود را به فروش گذاشته و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازاریابی این محصولات است.

باقری با بیان اینکه این نمایشگاه، جاذبه های گردشگری استانها، موسیقی و پوشش را معرفی می کند، گفت: استانهای مختلف جاذبه های عشایری و روستایی خود را به نمایشگاه آورده و مردم نیز استقبال کرده اند.

وی معرفی استعدادها و ظرفیت‌های موجود در مناطق عشایری در تولید محصولات متنوع و صنایع دستی، معرفی طرح‌ها و پروژه‌های موفق در عرصه‌های عشایری و همچنین معرفی روستاها و مناطق عشایری را از اهداف این جشنواره و برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

باقری تصریح کرد: معرفی جاذبه‌های فرهنگی و میراث ناملموس مناطق، آداب و رسوم، بازی‌های بومی، پوشش‌های محلی، فضاها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی افزود: یکی از هدف های ما برای برگزاری این نمایشگاه ایجاد بازار خرید، افزایش ارتباطات بود.

کد خبر: ۲۳۰٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha