۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
تعمیر اساسی نفتکش غول‌پیکر ایرانی در یارد ایزوایکو

تعمیر اساسی نفتکش غول‌پیکر ایرانی در یارد ایزوایکو

نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران برای دومین بار در حوض خشک تعمیرات شرکت ایزوایکو تعمیر و به ناوگان حمل‌ونقل دریایی کشور اضافه شد.

به گزارش بازار، این شناور با ۱۷۶ متر طول، ۳۱ متر عرض و ۱۷ متر ارتفاع حدود چهار سال پیش نیز در این شرکت تعمیر شده بود، از این رو برای دومین بار عملیات تعمیر روی این نفتکش انجام شد.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در سال‌های اخیر با تعمیرات اساسی سه فروند نفتکش و شناور ثابت کرد پشتیبانی مطمئن و قدرتمند برای صنعت حمل‌ونقل دریایی کشور است تا خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی را نشان دهد.

تعویض ورق، رنگ و سندبلاست، اورهال موتور اصلی، ماشین‌آلات عرشه، اکومودیشن، ژنراتورها، الکتروموتورها، پمپ‌ها و لوله‌ها، شیرآلات و استیل‌ورک از عمده تعمیراتی است که روی نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران انجام شده است.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، یک شرکت کشتی‌سازی است که سال ۱۳۵۲ در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس احداث شد و کارهای طراحی، ساخت و تعمیر کشتی‌های مختلف و انواع سازه‌های دریایی و فراساحلی را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۲۲۹٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha