۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
 تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را به کافی نت­ ها نسپارید
اگر میخواهید مجبور به پرداخت جرائم میلیونی نشوید؛

تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را به کافی نت­ ها نسپارید

تعدد و پیچیدگی قوانین مالیاتی، تهیه گزارش های مالیاتی را بسیار سخت و دشوار کرده است.

به گزارش بازار، تعدد و پیچیدگی قوانین مالیاتی، تهیه گزارش های مالیاتی را بسیار سخت و دشوار کرده است. به عبارتی دیگر، اگر از قوانین مالیاتی اصناف مختلف بی خبر باشید، به احتمال بسیار زیاد، سازمان اداره مالیاتی مچ شما را خواهد گرفت و محکوم به پرداخت جرائم سنگین مالیاتی خواهید شد. سازمان امور مالیاتی به دلیل ایجاد نظم و عدالت در سیستم مالیاتی کشور، همچنین، جلوگیری از فرار مالیاتی متخلفان، اخیرا قوانین سختگیرانه بسیار زیادی وضع کرده است و فرار مالیاتی را به امری غیر ممکن تبدیل کرده است.

شرکت حسابداری ازتا با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله خود در حوزه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی و همکاری با بهترین و متخصص ترین حسابداران و مشاوران مالیاتی؛ این افتخار را دارد تا  به تمامی صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ؛ مشاوره مالیاتی و مالی فوق تخصصی ارائه دهد.

چرا با وجود آنکه اظهارنامه عملکرد خود را ارسال کردیم، باز هم جریمه شده ایم؟

این سوال بسیاری از صاحبان مشاغل است که چرا با وجود آن که در راس زمان مقرر اظهارنامه عملکرد خود را ارسال کردیم، جریمه شده ایم؟ پاسخ مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری اَزتا به شما دوستان این گونه است که:« قطعا، ارسال اظهارنامه در راس زمان مقرر هیچ کمکی به جریمه نشدن شما و یا تایید گزارشات مالیاتی شما نخواهد کرد.

 شما برای تنظیم یک اظهارنامه عملکرد حرفه ای و مطابق با قوانین و استانداردهای سازمان امور مالیاتی ابتدا باید درباره تمامی قوانین مالیاتی، قوانین های اصناف مختلف، تحلیل گزارشات مالی و ... آگاهی و تجربه داشته باشید تا بتوانید چنین اظهارنامه ای را تنظیم کرده و از آن دفاع کنید. احتمالا کمتر کسی پیدا میشود که شغل دیگری داشته باشد و تجربه چندین و چندساله در رشته حسابداری نیز داشته باشد. در چنین مواقعی بهترین راه، برون سپاری خدمات حسابداری و مالی مجموعه خود و یا دریافت خدمات مشاوره مالیاتی از یک شرکت حسابداری معتبر و شناخته شده است؛ نه یک کافی نت!»

وقتی برای صدور و ارسال اظهارنامه های مالیاتی خود به کافی نت ها مراجعه میکنید، در واقع، مهمترین بخش کسب و کار خود را به دست افرادی می­سپارید که هیچگونه علمی در حوزه امور مالی و مالیاتی ندارند. بسیاری از مراجعه کنندگان ما در اَزتا افرادی هستند که یکبار از این تصمیم خود ضربه بسیار سنگینی خوردند و سپس برای درمان مشکل خود به ما مراجعه کردند.

به شما پیشنهاد میکنیم که به جای اتلاف وقت و هزینه بیشتر؛ از همان ابتدا، از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

مزایا دریافت خدمات مشاوره مالیاتی:

تا به اینجای مقاله، به علت اصلی نیاز به دریافت خدمات مشاوره مالیاتی و شدت اهمیت آن در شرایط اقتصادی امروزی پرداختیم. حالا قصد داریم، به شما برخی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی را نشان دهیم؛ با ما همراه باشید:

۱- برخورداری از معافیت های مالیاتی:

به کمک مشاوره مالیاتی نه تنها میتوانید از پرداخت جرائم مالیاتی در امان باشید، بلکه از معافیت ها و مزیت های مالیاتی نیز برخوردار خواهید شد.

۲- کاهش مسئولیت مالی شرکت:

مشاوره مالیاتی خیال شما را از بابت نگران کننده ترین قسمت کسب و کارتان آسوده می­کند، در نتیجه، می توانید وقت و زمان خود را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار خود صرف کنید.

۳- کاهش خطا در گزارش های مالیاتی:

با دریافت خدمات مشاوره مالیاتی، دیگر احتمال وجود خطا در گزارشات مالی به شدت کاهش می یابد. مشاوران مالیاتی با آگاهی از تمامی ماده و تبصره های مالیاتی مختص به شغل افراد، با دقت و تمرکز بالا اظهارنامه های شما را تنظیم می­کنند، در نتیجه، خطاهای موجود در گزارش هایی که به سازمان امور مالیاتی تحویل می­دهیم، گاهی موجب جرائم بسیار سنگین مالیاتی خواهد شد.

خدمات مشاوره مالیاتی شرکت حسابداری اَزتا:

مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری در کرج ازتا بیش از ۲۵ سال است که در زمینه امور مالیاتی در حال فعالیت هستند. این تجربه چندین و چند ساله نشان دهنده همکاری شرکت حسابداری ازتا با مطرح ترین برندهای ایران است. مزایای استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی موسسه حسابداری اَزتا، به شرح زیر است:

۱- انعطاف پذیری در نحوه برگزاری جلسات:

جلسات مشاوره مالیاتی شرکت حسابداری اَزتا به دو روش آنلاین و حضوری برگزاری می­شود. به دلیل آن که برخی از مشتریان شرکت حسابداری اَزتا در خارج از کشور هستند؛ ما این امکان را فراهم کردیم که در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید از خدمات مشاوره مالیاتی بهره مند شوید.

۲- قیمت مقرون به صرفه:

هدف شرکت حسابداری ازتا: accazta.com کمک به تمامی کسب و کارها در جهت پیشرفت و تنظیم ساختار مالی و مالیاتی شان است. شرکت حسابداری اَزتا در قیمت گذاری خود تمامی عوامل تاثیرگذار در جامعه، از قبیل شرایط اقتصادی، وضعیت رقبا و ... را مدنظر قرار داده است تا هیچ کسب و کاری به دلیل هزینه بالای خدمات مشاوره ای، از دریافت خدمات مشاوره مالیاتی محروم نشود.

۳- کادر حرفه ای و مجرب:

کیفیت خدمات یک مجموعه به میزان حرفه ای بودن کادر آن بستگی دارد. در شرکت حسابداری اَزتا اساتید با تجربه و حرفه ای حوزه حسابداری و مالی گرد هم آمدند تا بتوانند بهترین خدمات را به شرکت ها ارائه دهند.

۴- پیگیری پی در پی پرونده مشتریان:

احتمالا می­دانید که طبق ماده ۱۵۷ قانون مالیات های مستقیم، دارایی اجازه دارد تا ۵ سال بعد از صدور برگه تشخیص مجددا پرونده را پیگیری کند و برگه تشخیص مالیات متمم ارسال نماید. با توجه به این قانون، شرکت حسابداری که امور مالیاتی خود را به آن سپرده اید باید همیشه در دسترس و همچنین مسئولیت پذیر باشند. شرکت حسابداری اَزتا حتی در زمان پایان قرارداد نیز پیگیری پرونده های شما را انجام داده و در صورت نیاز برای دفاع از پرونده های شما در جلسات دفاعیه حضور پیدا خواهد کرد.

۴- سرعت بالای انجام کار:

یکی از مهمترین مزایای تیم حسابداری و مالیاتی سرعت بالای انجام کار است. سرعت بالای انجام فعالیت های حسابداری باعث می­شود که همیشه یک قدم از رقبای خود جلو تر ایستاده و هنگام به وجود آمدن چالش­ ها به هنگام عمل کرده و از بروز خسارات زیان بار جلوگیری کنید. تیم متخصص اَزتا همیشه در تلاش است تا اطلاعات مالی شرکت شما را به روز نگه داشته و پیش از زمان مقرر در صدور و ارسال آن ها اقدام کنند تا در صورت وجود هرگونه مشکل امکان اصلاح آن وجود داشته باشد.

در

 تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را به کافی نت­ ها نسپارید

وظایف مشاوران مالیاتی چیست؟

وظایف مشاوران مالیاتی، راهنمایی صاحبان کسب و کارها درباره تمامی امور مالیاتی است. به طور کلی، اگر بخواهیم به مهمترین وظیفه مشاوران مالیاتی که برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است اشاره کنیم، آن چیزی نیست جز تدوین استراتژی مالیاتی که در راستای آن مشاوران مالیاتی به شرکت ها کمک میکنند تا در ایمن ترین مسیر مالیاتی قرار بگیرند. تعدادی از مهمترین و اساسی ترین وظایف مشاوران مالیاتی به شرح زیر است:

۱- تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی:

مشاوره در خصوص تنظیم اظهارنامه های مالیاتی مخصوصا اظهارنامه عملکرد از مهمترین وظایف مشاوران مالیاتی است. مشاوران مالیاتی با بررسی صورت حساب های مالی شرکت و اطمینان از صحت داده ها؛ اظهارنامه عملکرد شرکت شما را مطابق با به روز ترین استانداردهای مالیاتی تنظیم می­کنند.

۲- تحقیق در مورد قوانین مالیاتی:

یک مشاور مالیاتی موفق و حرفه­­ای می بایست همیشه اطلاعات و دانش مالیاتی خود را به روز کند تا بتواند از قوانین موجود به نفع پرونده های مالیاتی استفاده کند.

۳- تجزیه و تحلیل مالیاتی:

یکی از مهارت های ویژه مشاوران مالیاتی، توانایی تجزیه و تحلیل صورت های مالی است. مشاوران با تجربه و تحلیل صورت های مالی نظیر صورت حساب سود و زیان و ترازنامه می توانند راه هایی برای کاهش هزینه مالیاتی و... را به مودیان مالیاتی پیشنهاد کنند.

معایب تنظیم اظهارنامه عملکرد توسط کافی نت­ها:

انجام این کار هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. ممکن است هزینه آن کمتر از دریافت خدمات از شرکت های حسابداری شود ولیکن، احتمالا برای اصلاح اشتباهات موجود در اظهارنامه خود باید مجددا هزینه کنید، پس چه بهتر که از همان ابتدا به کافی نت ها اعتماد نکرده و به شرکت های متخصص فعال در این زمینه مراجعه کنید.

۱- به وجود آمدن مشکلات امنیتی:

بهتر است بدانید که صورت های مالی مهمترین و محرمانه ترین اطلاعات موجود در هر کسب و کار است. وقتی برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به کافی نت مراجعه می کنید، ناچارید که داده های محرمانه خود را در اختیار افراد ناشناس بگذارید که این ممکن است برایتان مشکل آفرین شود.

۲- احتمال وجود خطا های جبران ناپذیر:

فعالیت تخصصی کافی نت ها هیچ ارتباطی با فعالیت شرکت های حسابداری ندارد؛ بنابراین، دانش آن­ها برای تنظیم اظهارنامه ها عملکرد کافی نیست. به همین دلیل، احتمال ارتکاب خطا افزایش پیدا خواهد کرد.

۳- عدم پشتیبانی:

وقتی تنظیم اظهارنامه های مالیاتی خود را به دست شرکت های حسابداری می­سپارید، در صورت بروز هرگونه مشکل، شرکت حسابداری مسئول برطرف کردن چالش های پیش آمده است. ولیکن، در صورتی که کافی نت امور مالیاتی شما را انجام دهد، در صورت بروز مشکل، هیچ فرد یا سازمانی در جهت حل مشکل اقدام نمی­کند.

 تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را به کافی نت­ ها نسپارید

 کلام پایانی:

در این مقاله متوجه شدت اهمیت خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها شدیم. مشاوران مالیاتی در تلاش اند تا ساختار مالی کسب و کار ها را با استانداردهای سازمان اداره امور مالیاتی همگام کنند. توجه کنید که اگر به فکر گسترش کسب و کار خود هستید، دریافت خدمات حسابداری و مالیاتی یک الزام برای کسب و کار شماست.

 هر چه سود کسب و کار شما بیشتر شود، اهمیت مالیات در شغلتان نیز به همان اندازه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر می­خواهید کسب و کار خود را صرفا برای پرداخت بدهی های مالیاتی از دست ندهید، اجازه ندهید دیر شود و همین حالا برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی از یک شرکت معتبر و با تجربه اقدام کنید.

یکی از بزرگترین شرکت های ایران که تمامی خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه می دهد، شرکت حسابداری اَزتا است. این شرکت در اقصی نقاط کشور شعبه دارد. اگر امکان ملاقات حضوری برایتان میسر نیست، می ­توانید با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل کرده و تمامی اطلاعات تکمیلی درباره دریافت خدمات مشاوره مالیاتی و یا سایر خدمات حسابداری را از کارشناسان حرفه ای موسسه حسابداری اَزتا دریافت کنید.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha