۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
مشاهده پست های توئیتری فقط در صورت داشتن حساب کاربری امکانپذیر است
ایلان ماسک خبر داد؛

مشاهده پست های توئیتری فقط در صورت داشتن حساب کاربری امکانپذیر است

ایلان ماسک با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که کاربران می بایست از این به بعد برای دیدن پست های توئیتری حتما حساب کاربری فعال در این شبکه اجتماعی داشته و وارد حساب خود شوند.

به گزارش بازار؛ با آغاز دور جدید از تغییر در سیاست های شبکه اجتماعی توئیتر، این شرکت اعلام کرد که کاربران می بایست از این به بعد برای دیدن پست های توئیتری حتما حساب کاربری فعال در این شبکه اجتماعی داشته و وارد حساب خود شوند.

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توئیتر نیز با انتشار یک پیام توئیتری این خبر را تایید کرده و البته آن را شرایط اضطراری موقف خواند.

با این حساب، از این پس تمامی کاربرانی که خواستار بازدید از پست های منتشر شده از سوی کاربران توئیتر هستند، می بایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوند و در غیر اینصورت، امکان دیدن پست ها دیگر وجود نخواهد داشت.

هرچند ماسک توضیح روشنی در خصوص جزئیات چرایی این اقدام توئیتر نکرده، اما در پیام خود اعلام کرد که این اقدام در پی به سرقت رفتن مقادیر زیادی از اطلاعات توسط سازمان ها و شرکت های مختلف انجام شده است.

وی افزود: ما در برابر آن دسته از کسانی که اطلاعات ما را به سرقت میبرند، اقدام قانونی خواهیم کرد. این اقدام بین ۲ الی ۳ سال به طول خواهد انجامید.

لازم به ذکر است ایلان ماسک طی هفته های گذشته اقداماتی چشمگیر برای بازگرداندن شرکت های مختلف و تبلیغات آنها به شبکه اجتماعی توئیتر انجام داده که از جمله می توان به راه اندازی «برنامه آبی» این شبکه اجتماعی اشاره کرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha