۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
آمادگی بندر خرمشهر برای برقراری کالای همراه مسافر
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در گفتگو با بازار:

آمادگی بندر خرمشهر برای برقراری کالای همراه مسافر

خرمشهر- عسکری، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اولویت اساسی در بندر خرمشهر افزایش ترافیک کالا و تردد کشتی‌ها است که در این صورت در بندر و این شهر شاهد رونق خواهیم بود.

علی عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به هفته قوه‌ قضائیه اظهار کرد: اخیرا با دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر دیدار و گزارشی از فعالیت‌های این بندر ارائه شد.

وی بندر خرمشهر را دارای ظرفیت و مجهز به امکانات روز دانست و خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت ۱۱ هزار تنی در بندر خرمشهر تنها ۲ هزار تن مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا ظرفیت زیادی خالی است که یکی از عمده دلایل آن عدم لایروبی اروندرود است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر توضیح داد: اولویت اساسی در بندر خرمشهر، افزایش ترافیک کالا و تردد کشتی‌ها است که اگر این امر محقق شود، شاهد رونق در بندر و شهرستان خواهیم بود.

عسکری همچنین به صادرات کلینکر اشاره و کرد و گفت: در بحث صادرات کلینکر با تخریب زیرساخت‌ها و ایجاد آسیب محیط زیستی مواجه هستیم که ما برای رفع این دو چالش به دنبال مکانیزه کردن آن هستیم که خوشبختانه مقدمات آن در حال فراهم شدن است.

وی در ادامه سخنان خود به ضرورت برقراری کالای همراه مسافر در خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: بندر خرمشهر آمادگی در بحث برقراری و راه‌اندازی کالای مسافر آمادگی کامل را دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تاکید کرد: همفکری، هم‌افزایی، همکاری و هماهنگی میان مجموعه مدیران سطح خرمشهر سبب رفع مشکلات و ایجاد رونق در شهرستان و بندر خرمشهر می‌شود و امیدواریم که با این نگاه و ایجاد کلمه وحدت بتوانیم رونق را به بندر پرآوازه خرمشهر برگردانیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha