۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تعهدات استانی سفر ریاست جمهوری
استاندار زنجان خبر داد؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تعهدات استانی سفر ریاست جمهوری

زنجان- استاندار زنجان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تعهد استانی، سفر ریاست جمهوری تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری زنجان، محسن افشارچی با بیان اینکه ۴۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان جزو تعهدات استانی است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان (معادل ۷۵ درصد کل اعتبار مصوب شده) برای اجرای پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافته است.

افشارچی از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار متمم برای پروژه های سفر رییس جمهور به استان خبرداد و گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طی یک برنامه یک ساله به پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اختصاص می یابد تا این پروژه تا سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

استاندار زنجان گفت: همچنین هزار میلیارد تومان در اختیار استان در قالب اعتبار متمم سفر رئیس جمهور قرار می گیرد تا به فراخور پیشرفت پروژه ها در جهت اتمام آنها هزینه شود.

افشارچی با بیان اینکه استان در زمینه سرمایه گذاری و استقرار واحد های صنعتی روند رو به رشد را طی می کند، افزود: طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در استان زنجان حرکت های مثبت و خوبی در حوزه مختلف همچون رشد سرمایه گذاری، توسعه زیست بوم دانش بنیان و پیشبرد طرح های زیرساختی انجام شده است.

وی تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت های متنوع و بالایی در حوزه های مختلف دارد و با توجه به روند موجود در سرمایه گذاری در آینده شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه سرمایه گذاری و استقرار واحد های صنعتی خواهیم بود.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha