۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری رفع شود
استاندار چهارمحال و بختیاری:

موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری رفع شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معطلی مکاتبات سرمایه‌گذاران در ادارات از ضعف‌های مدیران تلقی می‌شود، گفت: موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اقبال عباسی بعد از ظهر شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: رفع موانع سد راه سرمایه گذاران در این استان ضروری است.

وی گفت: معطلی مکاتبات سرمایه‌گذاران در ادارات از ضعف‌های مدیران تلقی می‌شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سفر مدیران به شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران در طول هفته حداقل یکبار با رعایت نکات ستاد کرونا صورت گیرد.

وی گفت: شناسایی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل برای جذب سرمایه گذاران و افزایش سرمایه گذاری در این استان مورد توجه مدیران قرار گیرد.

پرداخت تسهیلات اشتغال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: ۷۷۷ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ برای اشتغال تخصیص یافته است.

علی شهریار پور گفت: همچنین تسهیلات ارزان‌قیمت عشایری و روستایی نیز سه و نیم برابر سهم نسبی جمعیت استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال ۹۷، ۷۵۱ میلیارد تومان بوده که در سال ۹۸ به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است و رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی گفت: در سال جاری هنوز تمام اعتبارات ابلاغ نشده اما تاکنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب و هزار میلیارد تومان اعتبار ابلاغی برای استان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۳۱ طرح در سطح استان جدا از طرح‌های مستمر استان داریم که اعتباری بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارند.

کد خبر: ۲۲٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha