۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

اولین اقدام شما باید ذخیره اطلاعات مشتریان سال های گذشته باشد.

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

اگر صاحب آژانس مسافرتی هستید، برای جذب مشتری جدید و ارتباط با مشتری های قدیمی، داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار می‌رود و اگر از آن استفاده نمیتوانید با رقیبان خود رقابت کنید. شما علاوه بر استفاده از پنل پیامکی برای آژانس مسافرتی به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز، میتوانید بازاریابی پیامکی داشته باشید و تبلیغات خود را در طول سال با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام دهید.

بهترین راه برای ارتباط و حفظ مشتری های قدیمی

اولین اقدام شما باید ذخیره اطلاعات مشتریان سال های گذشته باشد. بهترین گزینه برای برنامه های پیش روی شما همین مشتری های سابق شما هستند که اگر از شما خاطره ای خوش داشته باشند، میتوانید با یک تخفیف خوب، آفر جدید خود را برای آنها پیامک کنید و منتظر بازگشت آنها باشید. فراموش نکنید که حتما نام مخاطب را در متن پیام خود بگنجانید و لینک سایت یا شبکه اجتماعی خود را برای اطلاعات بیشتر در متن پیام قرار دهید.

جذب مشتری جدید با سامانه پیامکی در آژانس مسافرتی

شما به عنوان یک آژانس مسافرتی برای برگزاری تورهای مسافرتی خود باید مشتریانی را جذب کنید که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در یک استان باشد، زیرا احتمال اینکه مشتری شما مبدا تور خود را استانی دیگر در نظر بگیرد بسیار بسیار کم است! با این تفاسیر برای پیدا کردن مشتری های جدید براحتی میتوانید از پنل پیامک کمک بگیرید و با هزینه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنید.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی متفاوت

در حال حاضر، روش‌های متفاوتی برای تبلیغات آژانس‌های مسافرتی مانند تبلیغات محیطی، تبلیغات در شبکه‌های مجازی، تبلیغات تلویزیونی و غیره وجود دارد. هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است؛ اما نکته اینجاست که که تمامی این روش‌ها به یک تیم چند نفری و حرفه‌ای و همچنین بودجه میلیاردی (حداقل برای تبلیغات محیطی و تلویزیونی) هستند؛ هزینه‌هایی که پرداختشان از عهده مدیران خارج است. در این بین روشی که هم مزایای سریعی دارد و هم کم هزینه است، ارسال پیامک است.

مزایای استفاده از پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی

اولین چالش ذهنی که باید حل کرد، این است که چرا آژانس مسافرتی از پنل پیامکی استفاده کند؟ چرا به سراغ دیگر روش‌ها مانند تبلیغات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی نرود؟

در ابتدا باید بگوییم که به هیچ وجه استفاده نکردن از روش‌هایی دیگر مانند طراحی سایت و تبلیغات را توصیه نمی کنیم. دقت داشته باشید که ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به شما در افزایش فروش و برندینگ کمک کند. روشی که خود مکمل دیگر اقدامات است.

اما به هر حال، مزایای خاص خود را دارد که عبارتند از:

جذب مشتریان نزدیک موقعیت شرکت

 مهم ترین مزیت، جذب مشتریان محلی است. همین حالا با کمی جست‌وجو در اینترنت با سایت های الف با تور، علی بابا، طاهاگشت و خیلی سایت های دیگر مواجه شوید. سایت‌هایی که توانسته‌اند مشتریان زیادی را جذب کنند اما باید گفت که همین آژانس‌های مسافرتی هم از طریق پنل مشتریان محلی را جذب می‌کنند خیلی ساده است. آن‌ها به شماره‌هایی که مالکان آن‌ها در شهر یا منطقه خاص سکونت دارند، پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند.

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

البته این مساله برای آژانس‌هایی هم که سایت ندارند، بیشتر از همه کاربرد دارد. خود شما وقتی آژانس نزدیک محل کار یا منزلتان هست، به آنجا هم سر خواهید زد. در چنین مواقعی، آژانس با اجازه شما، شماره‌تان را در سیستم ذخیره می‌کند تا به محض معرفی تور جدید، آن را به صورت پیامک برایتان ارسال کند. این مورد به راحتی می‌تواند توجه گروه مشتریان محلی را جذب کند. البته گرفتن شماره می‌تواند دو مزیت برای آژانس داشته باشد: ایجاد پایگاه داده‌ای از شماره مشتریان و همچنین داشتن تعامل در شرایط مختلف.

برای ارسال پیامک به گروه کاربران در یک منطقه خاص می‌توان از سرویس پیامک زنده از طریق دکل LBS استفاده کرد. با استفاده از این سامانه می‌توان به شماره‌هایی که در منطقه نزدیک شما فعال هستند، پیامک ارسال کرد.

ارزان بودن

بهترین و ارزان‌ترین راه اطلاع رسانی به مشتریان ارسال اس ام اس است. برنامه ریزی تور جدید، معرفی آفرهای ویژه، اطلاع در خصوص زمان شروع سفر و دیگر اطلاعات از جمله مواردی هستند که به راحتی می‌توان از طریق پنل اس ام اس به کاربران اعلام کرد.

دریافت به صورت مستقیم

بهترین و مستقیم ترین روش برای ارتباط با کاربران، از طریق پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی است. پیام شما به صورت کاملاَ به صورت مستقیم به شماره‌های اهدافتان ارسال خواهد شد. همچنین اینکه هیچ پیش نیازی به طراحی بنر و غیره ندارد که این کار سامانه ارسال را راحت‌تر خواهد کرد.

کاربردهای پنل پیامک برای یک آژانس مسافرتی

از پنل پیامک می توان برای اهداف زیر در یک آژانس مسافرتی استفاده کرد:

  1. تبلیغات هدفمند و کم هزینه 

  2. معرفی تورهای جدید

  3. آفرهای ویژه

  4.  اطلاع رسانی در خصوص رویدادها و سفرها

  5. تبریک به مناسبت های خاص

  6. ارتباط مستقیم در خصوص نیازهای مشتریان

  7.  برگزاری مسابقه

  8.  دریافت بازخورد از مشتریان

  9. اطلاع رسانی در خصوص تاخیر

  10. ایجاد باشگاه مشتریان از طریق پنل پیامک

  11. معرفی شعبه جدید

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل پیامک برای آژانس مسافرتی این است که لازم نیست مشتریان شما برای اطلاع از تغییر زمان پرواز یا اطلاعات مربوطه به کامپیوتر یا اینترنت دسترسی داشته باشند.
پیامک های ارسال شده شما از طریق پنل اس ام اس، مستقیم به دست مشتری شما خواهد رسید و این پیام در جای امنی از گوشی او ذخیره میشود و میتواند دوباره برای یادآوری به آن مراجعه کند.

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

زمانی که مشتریان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را روی موبایل خود دریافت کنند، می‌توانند تجربه مسافرتی شیرینی را با آژانس مسافرتی شما تجربه کنند.

علاوه بر آن با این کار شما مجموعه ای منظم و حرفه ای در ذهن مشتری جلوه خواهید کرد. برای موفقیت در ارتباط های پیامکی، فقط ارسال پیامک تبلیغاتی و داشتن مشتری کافی نیست، باید برای مشتری رضایت ایجاد شود تا منجر به وفاداری مشتری شود. ایجاد رضایت مشتری وتبدیل آنها به مشتری وفادار، یکی از بهترین کانال های تبلیغاتی است.

کدام سامانه را برای خرید پنل اس ام اس انتخاب کنیم؟

اگر یک آژانس مسافرتی بخواهد در این دنبال رقابت دوام بیاورد، باید از سبک تبلیغات مدرن و جدید پیروی کند. البته شاید ارسال پیامک روش جدیدی نباشد؛ اما اینکه چگونه ارسال کنید و از چه پنل پیامکی استفاده کنید اهمیت زیادی دارد. سامانه پیامکی مدیانا یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی است.

سامانه مدیانا (Mediana.ir) با برخورداری از قابلیت‌های بی‌شماری از قبیل:

  • ارائه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه در بستر اپلیکیشن ها و وبسایت ها

  • ارائه SLA در زمینه سرعت و کیفیت پیامدهی

  • ارائه تعهد محرمانگی اطلاعات (NDA)

  • ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان

  • ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان

  • ارسال بیش از ۶ میلیون پیامک روزانه

  • ارائه تعرفه ارسال رقابتی و…

می تواند آژانس گردشگری شما را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمینه مسافرتی و گردشگری یاری کند.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha