۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
سرمایه گذاری مردمی راه ایجاد شرکت هواپیمایی مختص گلستان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان مطرح کرد؛

سرمایه گذاری مردمی راه ایجاد شرکت هواپیمایی مختص گلستان

گرگان- صلبی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از ظرفیت مشارکت مردمی می توان برای ایجاد شرکت هواپیمایی مختص استان استفاده کرد.

روح الله صلبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تکثر پرواز منجر به رونق اقتصادی استان می شود، اظهار کرد: ایجاد ایرلاین برای گلستان نیازمند سرمایه گذار در این حوزه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ضمن یادآوری اینکه با سرمایه گذاری از دو طریق می توان خطوط ایرلاین برای استان ایجاد کرد، افزود: نخست ورود سرمایه گذار و دوم استفاده از ظرفیت عموم برای مشارکت در سرمایه گذاری می توان بهره برد.

وی ادامه داد: با تشکیل صندوق سرمایه گذاری که سهامداران آن کارکنان دستگاه های اجرایی هستند، می توان از مشارکت ۵۰ هزار نفر از این افراد شرکت هواپیمایی تاسیس کرد.

او لازمه عضویت هر دستگاه در صندوق سرمایه گذاری را شرکت تعاونی کارکنان مخصوص آن اداره یا شرکت دولتی دانست و گفت: برای این فرایند اساسنامه ای در حال تهیه و تدوین است.

صلبی معتقد است: برای شفافیت فرایند سرمایه گذاری این موضوع باید در بورس اجرا شود تا تمامی مراحل برای سهماداران به طور واضح نمایش داده شود.

وی در خاتمه اضافه کرد: می توانیم به واسطه همین صندوق سرمایه ذاری سایر پروژه های اقتصادی استان مانند مشارکت در بازسازی منطقه آزاد هم استفاده کنیم.

کد خبر: ۲۲۵٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha