۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
کدام آژانس ها به پنل پیامکی نیاز دارند؟

کدام آژانس ها به پنل پیامکی نیاز دارند؟

در حال حاضر داشتن پنل پیامک برای آژانس‌ها از هر چیزی واجب‌تر است. حتی اگر ساده ترین کاربرد را هم در نظر بگیرید، باز هم پنل پیامکی مناسبتان خواهد بود.

به گزارش بازار، آیا آژانس شما نیاز به پنل پیامکی دارد؟ پاسخ به این سوال بله است. قطعیتمان هم در پاسخ ۱۰۰ درصد است؛ البته بعضی آژانس‌ها نسبت به بقیه بیشتر به پنل پیامکی نیاز دارند؛ اما چرا و چه مزیتی برای آن‌ها دارد؟ این مواردی است که در ادامه این مطلب برای شما نوشته‌ایم. کدام آژانس ها به پنل پیامکی نیاز دارند و همچنین اینکه پنل اس ام اس آن‌ها چه ویژگی باید داشته باشد؟

پنل پیامک برای آژانس های مختلف

پنل پیامک برای آژانس ها را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:

پنل پیامک برای آژانس مسافرتی و توریستی

اتفاقاَ باید گفت که آژانس مسافرتی، گردشگری یا توریستی اولین نوعی است که در بین بقیه نیاز به پنل اس ام اس دارد. در حقیقت داشتن پنل آژانس های توریستی و مسافرتی، فقط یک ابزار ساده تبلیغاتی نیست، بلکه می‌تواند یک ابزار اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز برای مشتریان قدیمی و همچنین یک راه تعاملی عالی به حساب بیاید؛ اما چرا؟

تعامل با مشتری خیلی راحت‌تر خواهد بود. در مواقعی که جذب و حفظ مشتری به ویژه با وجود رقبای زیاد و قوی از جمله علی بابا و نهال گشت و غیره بسیار سخت است، پنل پیامکی در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

باعث صرفه جویی در انجام کارها خواهد شد. بسیاری از برنامه‌های حفظ مشتری از طریق ارسال پیامک انبوه انجام خواهد شد که می‌تواند جای فعالیت های مشابه پرهزینه را بگیرد.

امکان تعامل از زمان رزرو تا پایان و حتی بعد از سفر از جمله نظرسنجی را می‌دهد. بهترین راه برای تبلیغ تور با آفر ویژه است.

کدام آژانس ها به پنل پیامکی نیاز دارند؟

پنل پیامک آژانس مسافرتی دارای قابلیت های زیر است:

  • امکان تبلیغات
  • دریافت نظرسنجی
  • اعلان‌های ضروری 
  • امکان ارسال پیامک بر اساس موقعیت (قابلیت LBS همراه اول)، سن، جنسیت و غیره
  • بررسی نوع واکنش کاربر (لینک ترکر)

پنل پیامکی برای آژانس املاک

یک آژانس املاک در نگاه اول شاید نیازی به پنل پیامکی نداشته باشد؛ اما وقتی از زاویه دیگر نگاهی بیندازید، متوجه اهمیت آن خواهید شد. در ماه هایی مانند اردیبهشت که ماه خرید یا اجاره منزل است، بسیاری از افراد از طریق مراجعه حضوری به املاک یا سایت های اینترنتی اقدام به جست وجو ملک مورد نظر خود می‌کنند. در این حالت، مالک یک آژانس می‌تواند به بانک شماره تماس افرادی که به دنبال خونه میگردند پیامک ارسال کند یا از طریق سامانه LBS همراه اول اقدام به ارسال پیامک به شماره افراد جدیدی کند که در ساعات خاص وارد خیابان یا حوزه نزدیک آن‌ها هستند. البته ارسال چنین پیامکی به همین راحتی نیست و نیاز به استراتژی خاصی دارد.

علاوه بر این، یک آژانس املاک می‌تواند در ابتدای هر ماه به شماره‌هایی‌که مدت اجاره آن‌ها تمام می‌شود، اقدام به یادآوری برای تمدید یا اجاره ملک جدید کند. به این صورت، مشتری قدیمی خود را هم حفظ کرده است. 

کاربرد پنل پیامک برای آژانس املاک شامل موارد زیر است:

  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه ملک ها
  • اطلاع رسانی به مشتری در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
  • یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات به مشتریان و صاحبان املاک
  • ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتریان

پنل پیامک برای شرکت حمل و نقل

شرکت های حمل و نقل بیشترین استفاده را می‌توانند از یک پنل پیامک ببرند. البته منظورمان از یک شرکت حمل و نقل فقط شرکت‌های بزرگی مانند ظریف بار که بیشتر مردم می‌شناسند، نیست. بلکه هر شرکت انواع بار به هر روش‌های زمینی، هوایی و دریایی جابه‌جا می کند، شامل خواهد بود. هر یک هم می‌توانند از پنل استفاده خاص خود را کنند. 

پنل پیامک برای آژانس

کاربرد پنل پیامک برای آژانس حمل و نقل شامل موارد زیر است:

  • تبلیغات
  • تخفیف ویژه (به ویژه برای شرکت های با قابلیت حمل بارهای کوچک مانند اسنپ بایک)
  • اطلاع رسانی در خصوص روند مرسوله
  • نظرسنجی

پنل پیامک برای آژانس مهاجرتی

تب مهاجرت که همیشه داغ است و آژانس‌های مهاجرتی سعی می‌کنند تا با استفاده از روش‌های مختلف، بیشترین مشتری را به سمت خود جذب کنند. استفاده از پنل پیامک هم در چند سال گذشته مجبوبیت زیادی به دست آورده است؛ برای اینکه هم ارزان‌تر است و هم اینکه بازخورد سریع‌تر و قابلیت‌های بیشتری نسبت به بقیه روش‌ها دارد. تبلیغات برای دسته‌های خاص از جمله دانشجویان سال آخر می‌تواند یکی از مزایای استفاده از پنل ارسال انبوه اس ام اس باشد. البته قابلیت و مزایای‌های زیادی دارد که در متن آن توضیحات بیشتری برای شما نوشته ایم.

پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی

پنل پیامک برای آژانس های تبلیغاتی جهت جذب مشتریان جدید، برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی، اطلاع رسانی درباره تخفیف ها و کمپین ها و مقاصد دیگر بسیار کاربردی است. اما باتوجه به افزایش رقابت در حوزه تبلیغاتی، آژانس ها باید به شیوه صحیحی از پنل پیامک و هر ابزار دیگری استفاده کنند؛ به گونه ای که پنل، تنها ابزار ارسال پیامک نباشد و آن را به عنوان ابزاری ارتباطی در نظر بگیرند. 

آیا آژانس‌های دیگر هم می‌توانند استفاده کنند؟

هیچ محدودیتی در استفاده ندارد. مهم نیست آژانس شما کوچک یا بزرگ یا خدماتتان محدود باشد، ارسال پیامک هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آورد. مهم این است که شما با استفاده از یک پنل حرفه‌ای می‌توانید به راحتی هم تبلیغات و هم تعامل با مشتریان خود را مدیریت کنید.

جمع بندی

در حال حاضر داشتن پنل پیامک برای آژانس‌ها از هر چیزی واجب‌تر است. حتی اگر ساده ترین کاربرد را هم در نظر بگیرید، باز هم پنل پیامکی مناسبتان خواهد بود. در این متن سعی کردیم تا مهم‌ترین آژانس‌هایی که باید پنل داشته باشند، برای شما بنویسیم؛ اما اینکه چگونه به بهترین شکل استفاده کرد، ریزه کاری‌های زیادی دارد که در متن هر یک هم توضیحاتی برای شما نوشته‌ایم. البته کارشناسان مدیانا کنارتان هستند تا شما را برای خرید و استفاده از بهترین پنل راهنمایی کنند.

تهیه شده در مدیانا (Mediana.ir) 

کد خبر: ۲۲۵٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha