۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد

سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد

طی حکمی از سوی خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، محمد شهمیری شورمستی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی این شرکت منصوب شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امروز طی حکمی از سوی خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، محمد شهمیری شورمستی به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد.

شهمیری پیشتر و در دوره مدیر عاملی مهدی هدایت و غفوری، مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس بود و در طی سال های گذشته بارها به عنوان روابط عمومی برتر شهرهای جدید و روابط عمومی شرق تهران و دو سال برگزیده برتر روابط عمومی کشور بود.

یکی از اتفاقات مهم برای شهر جدید پردیس در همان دوران طلایی انتخاب شهر جدید پردیس به عنوان برترین شهر بود.

در جشنواره چهره راه و ساختمان که در سال ۹۷ در شش گروه شهرهای جدید کشور، مدیران وزارت راه و شهرسازی، شهرداران کل کشور، شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران، سازمان‌های نظام‌مهندسی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، شهر جدید پردیس در بخش شهرهای جدید با ۲۳۴۱۴ رأی به عنوان برترین شهر معرفی شد و اندیشه و هشتگرد به ترتیب با ۱۴۰۹۰ و ۹۳۸۱ رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین در مجموع آرای ارسالی نیز پردیس موفق به کسب بیشترین رأی در تمامی گروه‌های شش گانه شد.

کد خبر: ۲۲۳٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha