۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
اقتصاد و معیشت مرزنشینان در سایه امنیت بهبود می‌یابد
نماینده مردم قائنات در مجلس:

اقتصاد و معیشت مرزنشینان در سایه امنیت بهبود می‌یابد

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به دلاورمردی‌های نیروی نظامی و امنیتی کشور در ایجاد امنیت پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس را با موضوع ثبات امنیت در منطقه مطرح کرد.

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به استناد اصل ۱۴۳ قانون اساسی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی از نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد، مجلس نیز از نزدیک نظاره‌گر عملکرد مقتدرانه قوای نظامی و امنیتی کشور است و امروز با وجود امام خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا و ویژگی‌های بارز ایشان در تدبیر و شجاعت علوی و همچنین ایمان و اقتدار ارتش، سپاه، بسیج و فرماندهی نظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات شاهد اجرای شایسته اصل ۱۴۳ قانون اساسی هستیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت، لطف و محبت الهی است و ما در منطقه‌ای که همه مسلمان هستیم، امنیت را هدیه و امانت الهی می‌دانیم که ملت‌ها و دولت‌ها باید از آن امانتداری کنند تا ملت‌های مسلمان از برکات امنیت بهره‌مند شوند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از امیر موسوی، امیر حیدری، امیر آذریان، امیر شاکری، سردار رادان، سردار گودرزی، سردار دهقی، سردار شجاعی نسب، از امنیت برقرار شده در خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: هیچ احدی نمی‌تواند فکر تعرض به این کشور را داشته باشد. بر همین اساس از دکتر قالیباف که نسبت به قوای امنیتی و نظامی توجه ویژه دارند و لحظه به لحظه آنها را رصد می‌کنند، انتظار دارم نسبت به تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس با موضوع ثبات امنیت در منطقه اقدام کند زیرا در برکات امنیت، اقتصاد و معیشت مردم در خطه‌های مرزی دیده خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha