۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
بانک‌های قزوین برای تضامین تسهیلات مددجویان سخت‌گیری نکنند
مدیرکل حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین:

بانک‌های قزوین برای تضامین تسهیلات مددجویان سخت‌گیری نکنند

قزوین- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: بانک‌های این استان باید براساس مصوبات قبلی به قبول دو ضامن معتبر از سوی مددجویان اقدام کرده و در این رابطه سخت گیری نکنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مرتضی علیخانی گفت: معرفی دو ضامن معتبر از سوی مددجویان کمیته امداد به بانک، موضوعی است که از سال‌های قبل در کارگره اشتغال قزوین مصوب شده و بانک‌ها باید به آن تمکین کنند.

وی با بیان اینکه ۷۳ درصد تسهیلات مددجویان از سوی بانک‌های استان قزوین پرداخت شده است، اظهار داشت: بانک‌ها باید مساعدت کنند تا پرونده مددجویان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات اشتغال تا پایان خردادماه جاری به اتمام برسد.

علیخانی تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بنیاد شهید برای پیگیری کردن امور اداری با  دشواری‌هایی روبرو هستند که لازم است یک نفر از سوی ادارات حمایتی مسؤول پیگیری پرونده انها بوده و اگر احراز شد که مددجویی نمی‌تواند تسهیلات دریافت کند، سریعا جایگزینی به جای وی به بانک معرفی شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین با بیان اینکه رتبه پرداخت تسهیلات اشتغال استان قزوین باید تا پایان سال جاری تک رقمی شود، گفت: این مهم نیازمند همت جمعی است و تا مادامی که بانک‌ها همکاری نکنند، هرگز رتبه قزوین در کل کشور ارتقاء پیدا نمی‌کند.

علیخانی خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا و رکودی که در اقتصاد ایجاد شد، باید در سال جاری با عزمی جدی امورات اشتغال را پیگیری کرده و در این میان به طور ویژه از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت کرد.

کد خبر: ۲۲٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha