۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
زنجیره صنعت طیور در مازندران کامل است
رئیس جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با بازار؛

زنجیره صنعت طیور در مازندران کامل است

ساری- عنایتی، رئیس جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که صنعت طیور جزو صنایع بالقوه محسوب می شود، گفت: زنجیره طیور در مازندران کامل است.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: زمانی که ارز آزادسازی شد و جراحی اقتصادی اتفاق افتاد، کشاورزی جزو بخش‌های مهم کشور بود که دچار مشکلاتی شد اما تولیدکنندگان با عزم راسخ توانستند از این شرایط سخت عبور کنند.

وی ادامه داد: کشاورزی مازندران ظرفیت بالایی در کشور دارد و نگاه کشور به کشاورزی مازندران گره خورده است.

عنایتی با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان استان مازندران جایگاه ویژه ای در سطح ملی دارند و نشان می دهند جایگاه خوبی در بخش اقتصادی، اجتماعی و کشاورزی داریم، گفت: مازندران مسئولیت پرمخاطره‌ای دارد و به همین دلیل باید تلاش ها بیشتر شود تا به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: صنعت طیور مازندران جزو صنایع بالقوه در کشور است چراکه بخشی از گوشت سفید کشور در مازندران تولید می شود وزنجیره کامل طیور کشور در مازندران وجود دارد.

عنایتی خاطرنشان کرد: در گوشت سفید و تولید جوجه یکروزه دارای ظرفیت بزرگی هستیم و انتظارات فراوانی در این دو حوزه وجود دارد ومازندران استان معین تامین گوشت مرغ برای استان تهران است.

وی ادامه داد: صنعت مرغ مازندران را باید حفظ کنیم و در این راه همدلی مرغداران، کشتارگاه ها، اتحادیه‌ها و مسوولین استانی را می طلبد.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha