۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
تسهیلات واحدهای مشکل‌دار تولیدی استان سمنان تمدید شد
در راستای رفع موانع تولید؛

تسهیلات واحدهای مشکل‌دار تولیدی استان سمنان تمدید شد

سمنان- احمدی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از تمدید تسهیلات پرداختی به واحدهای مشکل‌دار تولیدی در استان خبر داد و گفت: اقساط ۵۴ ماهه برای این واحد ها در نظر گرفته می‌شود.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه تمدید تسهیلات بانکی یکی از اقداماتی است که در ستاد رفع موانع تولید برای واحد های مشکل دار، تمهید می‌شود، بیان کرد: برای این واحدهای مشکل دار همچنین از تمهیدات قانونی نیز استفاده می‌شود تا بتوانند بدهی‌شان را پرداخت کنند،

وی با بیان اینکه روش کار به این صورت است که واحد بدهکار با تمدید وام هفت و نیم درصد را ابتدا پرداخت می‌کند و مابقی بدهی خود را قسط ۵۴ ماهه می‌پردازد، افزود: این اقدام در راستای کمک به واحد های بدهکار تولیدی و عدم تعطیلی آنها صورت می گیرد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل یکی از اقداماتی است که خوشبختانه اعضای ستاد رونق تولید استان به آن اتفاق نظر دارند تا بتوانیم شاهد رونق تولید و رفع مشکلات واحد های تولیدی در استان باشیم.

احمدی در ادامه از رفع موانع تولید واحد های مشکل دار در نشست روز گذشته ستاد رونق تولید خبر داد و ابراز کرد: مشکلات با دستگاه های اجرایی، بدهی بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و ... در زمره مهمترین مشکلات و موانع تولید واحد های صنعتی در استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه ستاد رونق تولید و رفع موانع به دنبال برطرف کردن مشکلات این نوع واحد های صنعتی است، بیان کرد: در آخرین نشست ستاد رفع موانع مشکلات پنج واحد صنعتی رسیدگی شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین ادامه داد: صدور مجوز ساختمان برای واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان سمنان از دیگر مشکلاتی است که در ستاد رونق تولید و رفع موانع نیز بر روی آن بحث شد.

احمدی ابراز داشت: در آخرین نشست ستاد رونق تولید استان مقرر شد که تامین اجتماعی در این زمینه مساعدت هایی را صورت دهد و با تقسیط پرداخت ها و مطالبات خود از واحد های صنعتی کمکی به رشد صدور مجوزهای واحدهای صنعتی داشته باشیم.

کد خبر: ۲۲۱٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha