۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
مرغداری های مازندران راستی آزمایی می شوند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با بازار؛

مرغداری های مازندران راستی آزمایی می شوند

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز طرح راستی آزمایی در مرغداری های استان گفت: با هرگونه تخلفات احتمالی برخورد می شود.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم همراهی همه مرغداران و تولیدکنندگان در راستای تامین امنیت غذایی استان و کشور تاکید کرد و هشدار داد درصورتیکه شاهد همراهی مرغداران و تولیدکنندگان نباشیم، قطعاً شاهد رکود بازار و تولید و ضرر سنگین مرغداران خواهیم بود که به نفع اقتصاد صنعت طیور استان نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه ای که در پایان هفته در پیش داریم باید با تلاش و جدیت نسبت به تامین و توزیع گوشت مرغ اقدام کنیم.

وی ادامه داد: صنعت مرغ مازندران را باید حفظ کنیم و در این راه همدلی مرغداران، کشتارگاه ها، اتحادیه‌ها و مسوولین استانی را می‌طلبد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: بازرسین ما به صورت نامحسوس در کشتارگاه‌ها و سطح شهر حضور فعال دارند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌کنند.

وی ادامه داد: فهرست مرغداران را فردا تهیه و شناسایی می‌کنیم و بر این اساس مرغ‌های موجود در مرغداری‌ها را راستی آزمایی کرده تا مرغ به اندازه کافی وارد بازار استان مازندران و تهران شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha