۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
قیمت مرغ در مرغداری‌های مازندران ۵۳ هزار تومان است
رئیس جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با بازار؛

قیمت مرغ در مرغداری‌های مازندران ۵۳ هزار تومان است

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندرن قیمت مرغ را در مرغداری‌ها ۵۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان ذکر کرد.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که قیمت مرغ در واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است، ادامه داد: قیمت جوجه یکروزه در سراسر کشور بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد و انجمن جوجه یکروزه متعهد شد بیشتر از این قیمت تحویل ندهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران استان تامین کننده و تولیدکننده جوجه یکروزه است باید توجه بیشتری به قیمت ها شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اختیارات تام شهرستانی را بر عهده دارند و تامین و توزیع مرغ و نظارت بر بازار بر عهده مدیران شهرستان هاست و تعاونی های شهرستانی متعهد شدند همکاری لازم را در جهت تامین مرغ به کشتارگاه ها را در دستورکار قرار دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: موجودی مرغ در فارم ها مطلوب است و نگرانی از بابت کمبود مرغ وجود ندارد.

عنایتی خاطرنشان کرد: به دنبال آرامش بازار هستیم و تلاش کردیم با تعامل با کشتارگاه ها امور را پیگیری کنیم اما شاهد بی بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند مجبور خواهیم بود بگونه ای دیگر برخورد کنیم.

وی ادامه داد: ما بر اساس سیاست و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنیم و خودسرانه اقدام به ارائه دستورالعمل نمی‌کنیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha