۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
برگزاری بزرگترین رویداد طلای کشور در اصفهان
مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان خبر داد؛

برگزاری بزرگترین رویداد طلای کشور در اصفهان

اصفهان - طحانیان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.

احمدرضا طحانیان، با تاکید بر ارتقاء کیفی این رویداد اظهار کرد: نمایشگاه طلای اصفهان پس از سال‌ها و با حمایت و همراهی مشارکت کنندگان به مرحله بلوغ و شکوفایی رسیده و ما موفق شده‌ایم از کمیت به کیفیت مطلوب برسیم چراکه ۱۶سال اظهار کردبرگزاری این رویداد تخصصی و بین‌المللی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: در تمام این سال‌ها با مشارکت سازندگان ماشین آلات، اتحادیه و انجمن طلا و جواهر اصفهان، اتاق بازرگانی و طلاسازان و گالری‌دارها به جایی رسیدیم که این رویداد منطقه‌ای به صورت یک نمایشگاه کشوری و بین‌المللی در میان فعالان این صنف معرفی شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان بیان کرد: حرکت به سمت رویدادمحوری، برنامه اصلی این نمایشگاه است و رویدادها و دوره‌های آموزشی مرتبط در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: همانطور که می‌دانید نمایشگاه طلا اصفهان در سال‌های گذشته با ماشین آلات طلا و تجهیزات شناخته می‌شده، طی سه سال گذشته تلاش شده این نمایشگاه هم جنبه تخصصی داشته باشد و برای کارشناسان و فعالان این صنف از جذابیت برخوردار باشد و هم اینکه برای عموم مردم به دلیل حضور گالری‌ها و طلاسازان از کشش مناسب برخوردار شود.

برگزاری نمایشگاه طلا در راستای معرفی پتانسیل‌های شهر اصفهان

حمیدرضا نیکخواه، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا اصفهان نیز با توجه به برگزاری نمایشگاه طلا و جذب بازدید کنندگان از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیان کرد: امیدواریم در خردادماه شاهد برگزاری نمایشگاه بسیار خوبی باشیم و این شرایط با برگزاری نمایشگاه طلا در جهت معرفی پتانسیل‌های شهر اصفهان و صنعت طلا و همچنین جذب بازدید کنندگان و هیات‌های تجاری را از کشورهای همسایه داشته باشیم.

وی افزود: هیئت ۳۰۰ نفره‌ای از عمان قرار است به ایران سفر کنند که تعدادی از آنان در حوزه طلا و جواهر فعالند و امید است بتوانیم از حضور آنان در نمایشگاه بهره‌مند شویم. برگزاری این نمایشگاه‌ها موفقیت صنف و صنعت را به دنبال داشته و تسهیل می‌کند.

محسن طلایی‌مینایی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان نیز در ادامه گفت: این نمایشگاه نباید به عنوان نمایشگاه طلای اصفهان نامیده شود، چرا که همه رسته‌های فعال کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این نمایشگاه طلا و جواهر ایران است.

بهبود فضای کسب و کار و تسهیل کردن زنجیره ارزش صنعت طلا

فرهاد بهادر، دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا نیز گفت: برنامه‌هایی برای پیشبرد رسالت‌های اصلی انجمن از جمله بهبود فضای کسب و کار و تسهیل کردن زنجیره ارزش صنعت طلا در نظر داریم که در این نمایشگاه اجرا خواهد شد و به دنبال همگرایی صنفی و اصلاح بعضی قوانین هستیم.

حسین سیدمعلمی، مجری برگزار کننده نمایشگاه طلا گفت: شانزدهمین نمایشگاه طلا در ۷ هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی و با مشارکت ۱۴۶ شرکت صنعتی، واحد تولیدی، گالری‌ها و سازندگان ماشین‌آلات و با حضور فعالان اقتصادی از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، فارس، بوشهر و آذربایجان غربی از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد. همچنین در زمان برگزاری این رویداد نمایشگاهی، برنامه‌ریزی جهت برپایی میز طلا کشور به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در جهت جذب هیات‌های تجاری افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از کشورهای ترکیه و هند هیات‌هایی جهت بازدید از این رویداد کشوری و بین‌المللی خواهیم داشت و همچنان در حال رایزنی برای جذب بازدید کنندگان از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم هستیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha