۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تملک و آزادسازی ۲ مسکن و یک مغازه در خط هشت چالوس

تملک و آزادسازی ۲ مسکن و یک مغازه در خط هشت چالوس

چالوس - ۲۰۰ متر مربع زمین، دو واحد مسکونی و یک واحد تجاری در منطقه خط ۸ چالوس تملک و آزادسازی شد.

به گزارش بازار، صابر سام دلیری رئیس شورای شهر چالوس ظهر شنبه در حاشیه آیین تملک، بازگشایی و آزادسازی منطقه خط هشت چالوس در ابتدای جاده ساحلی، اظهار کرد: مدیریت شهری دوره ششم چالوس اقدامات بزرگی را برای حل مشکلات و معضلات شهری مخصوصاً حل گره‌های ترافیکی در شریان‌های اصلی شهر انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با همکاری مالک آقای اصغر زاده در منطقه خط هشت چالوس، ملکی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و دو واحد مسکونی و یک باب واحد تجاری با شهرداری چالوس توافق صورت گرفته است تا بتوانیم گره‌ای از گره‌های ترافیکی شهر به ویژه در منطقه خط هشت ابتدای خیابان ساحلی را رفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: از تعامل و همکاری شهروندان بابت اجرای کارهای بزرگ و ماندگار برای شهر چالوس قدردانی می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما این نیست که از مسیر قضایی کارها را پیگیری کنیم، افزود: در ماه‌های گذشته نیز دو قطعه ملک نیز در همین مسیر تملک و بازگشایی شد که جا دارد از شهردار چالوس و همکارانشان در شهرداری چالوس در همکاری و سرعت بخشی به اجرای این مهم تشکر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه مدیریت شهری دوره ششم چالوس تمام توان خود را برای بازگشایی معابر و تسهیل در تردد شهروندان بکار گرفته است، افزود: با تعامل سازنده و ارایه خدمات شهری امیدوار به انجام کارهای ماندگار، گره گشا و در شان شهروندان فهیم هستیم.

سام دلیری در پایان گفت: سیاست شورا و شهرداری همکاری و تعامل با شهروندان و استفاده نکردن از ابزارهای قضایی برای تملک املاک موجود در طرح‌های عمرانی است که در این مسیر همکاری مردم نیز ضروری است.

کد خبر: ۲۱۹٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha