۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
تیم اقتصادی دولت در انتظام بخشی بازار کالاهای اساسی دقت داشته باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تیم اقتصادی دولت در انتظام بخشی بازار کالاهای اساسی دقت داشته باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت باید بصورت هماهنگ به میدان آمده و مشکلات و نیازهای اولیه مردم را برطرف کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید کاظم موسوی، درباره گرانی برخی اقلام اساسی مردم همچون مرغ و شوینده ها و کمبود کالاهایی همچون قند و شکر در بازار بیان کرد: بنده شکل گیری این شرایط یعنی گرانی و کمبود برخی از کالاها را قبول دارم و دولت و تیم اقتصادی آن باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید بصورت هماهنگ از هر طریقی بازار کالای اساسی مردم را مدیریت و کالای مایحتاج آنها را فراهم کند، بیان کرد: این کالاها جزو کالاهای اساسی و معیشتی مردم است و در درجات دوم و سوم قرار ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تصویب لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس بیان کرد: دولت باید در این بخش به سرعت وزیر بازرگانی را برای بهبود مشکلات معیشتی و تهیه کالای اساسی مردم، به مجلس معرفی کند. حتما باید این فرد از بدنه این مجموعه باشد تا شرایط به درستی مدیریت شود.

وی با اشاره به مشکلات در تنظیم بازار کالای اساسی مردم، بیان کرد: به واقع تنظیم بازار کالای اساسی باید در عمل احساس شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم انتظام در هر بخش، آن بخش را با مشکل مواجه می کند، بیان کرد: اگرمدیریت و تنظیم بازار به درستی شکل نگیرد بازار با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. همچنین اگر مدیریتی در بازار شکل نگیرد، یا مافیا و یا عدم شفافیت در آن بخش، شکل خواهد گرفت.

موسوی بابیان اینکه دولت باید به میدان آمده و مشکلات و نیازهای اولیه مردم را برطرف کند، بیان کرد: دولت باید در انتظام بخشی به بازار کالاهای اساسی مردم دقت لازم را داشته باشد متاسفانه در شرایط فعلی انتظام بخشی لازم در برخی بازارها دیده نمی شود و ما با رهاشدگی برخی کالاها در قیمت و توزیع مواجه هستیم، نارضایتی مردم در این بخش به حق است، نباید این قبیل اتفاقات در بازار کالای اساسی مردم رخ دهد و باید در این بخش مدیریت لازم اعمال شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha