۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
باطل کردن انتخابات اتاق بازرگانی آبادان غیر قانونی است
رئیس اتاق بازرگانی آبادان در گفتگو با بازار:

باطل کردن انتخابات اتاق بازرگانی آبادان غیر قانونی است

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: باطل کردن انتخابات اتاق بازرگانی آبادان اقدامی غیر قانونی است.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هیچگونه مستنداتی مبنی بر باطل کردن انتخابات اتاق بازرگانی آبادان وجود ندارد زیرا همه مراحل انتخابات قانونی بوده و توسط انجمن نظارت مورد بررسی قرار گرفته و صحت آن نیز مورد تایید واقع شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌هایی که در خصوص اتاق بازرگانی آبادان انجام شده در هیچکدام از اتاق‌های کشور انجام نشده و علیرغم این موضوع اما مستنداتی مبنی بر تأثیرگذاری بر روند انتخابات پیدا نشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: شورای عالی نظارت اعلام کرده طبق مصوبه و درخواست انجمن نظارت انتخابات اتاق آبادان ابطال کرده در صورتیکه نه مصوبه‌ای وجود دارد و نه درخواستی توسط انجمن نظارت شده بلکه انتخابات توسط انجمن مورد تایید قرار گرفته است.

کردزنگنه تاکید بر اینکه ضرورت دارد هر گونه اقدامی بر اساس قانون صورت پذیرد، تصریح کرد: اتاق بازرگانی آبادان اقدامات حقوقی را از طریق مراجع قانونی برای اثبات حقانیت و سلامت انتخابات انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: معتقدیم صلاحیت رای دهندگان توسط انجمن نظارت و شورای عالی نظارت به عنوان مراجع قانونی تایید شده و مسئولیت تائید با آن مراجع است؛ پس از اعلام تایید نهایی رای دهندگان و ایجاد حق برای آنها امکان برگشت وجود ندارد و اتاق شهرستان نقشی در تایید اسامی رای دهندگان ندارد و صلاحیت انجمن و شورا بعد از انتخابات بررسی و اعلام سلامت انتخابات است.

کد خبر: ۲۱۸٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha