۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
اهمیت روز افزون صنایع غذایی در دنیای امروز
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد

اهمیت روز افزون صنایع غذایی در دنیای امروز

ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از اهمیت روزافزون صنایع غذایی در دنیای امروز خبر داد.

به گزارش بازار، نعمت الله ترکی در بازدید از یکی از شرکت‌های تولید کننده لبنیات با اعلام این مطلب اضافه کرد: صنایع لبنی از جمله صنایع سلامت محور و پیشران در بین صنایع غذایی است که امروز به اولویت نخست در دنیا تبدیل شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در ادامه بازدیدهای هفته کارگر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و افتتاح خط تولید ۲۰۰ سی سی TBA۲۱، در مراسم تکریم از کارگران نمونه این شرکت لبنی که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، گفت: مشاهده فعالیت‌های صورت گرفته، تلاش و توانمندی کارگران عزیز برای همه ما امید بخش است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، گفت: در واقع مهار تورم زمانی اتفاق می‌افتد که تولید افزایش یابدو این افزایش تولید همچنین می‌تواند در چرخه اقتصادی به کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم کمک کند.

ترکی که در جمع مدیران، کارکنان و کارگران شرکت لبنی یاد شده سخن می‌گفت، تصریح کرد: در حالی که در دهه‌های گذشته توان نظامی کشورها باعث قدرتمندی آن‌ها می‌شد، اما امروز توان اقتصادی و رشد اقتصادی بالاست که تعیین کننده جایگاه کشورها است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اهمیت صنعت غذایی و کشاورزی برای کشورهای دنیا و فعالیت شمار زیادی از نیروی جوان انسانی کشور در این بخش گفت: ۴ تا ۵ میلیون نیروی جوان، متخصص و توانمند به عنوان یکی از ویژگی‌ها و ثروت‌های بزرگ ایران اسلامی، در این حوزه مشغول به کارند.

ترکی با اشاره به اینکه حدود ۲ میلیون نفر از کل مستمری بگیران صندوق بازنشستگی شامل بازنشستگان و وظیفه بگیران صنایع لبنی کشور است افزود: رشد خوبی در این بخش صورت گرفته، اما انتظار ما بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه صندوق بازنشستگی کشوری از صنایع پیشرو اضافه کرد: هرچه سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه صورت گیرد و این حوزه گسترش یافته و محصولات متنوعی تولید شود، ارزشمند و مطلوب است، چراکه بازار کشش این محصولات را دارد.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha