۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
رئیس جمهور تکلیف ۳ وزارتخانه صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند
نماینده مردم قائنات در مجلس:

رئیس جمهور تکلیف ۳ وزارتخانه صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به مشکلات به وجود آمده در روند کار برخی وزارتخانه ها گفت: ریاست جمهور تکلیف سه وزارتخانه صمت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را مشخص کند.

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره برگزاری جلسه مشترک روز گذشته شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از تلاش های ریاست محترم مجلس برای همکاری و تعامل قوای مختلف قدردانی و تشکر می کنم و امیدوارم هیات عالی نظارت و اعضای مجمع التزام بیشتری به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری برای سیاست های کلی نظام داشته باشند.

وی افزود: روز معلم را گرامی می داریم، مجلس یازدهم این روز را در عمل نشان داد که خدمت فرهنگیان عزیز ارادت دارد و امیدواریم جناب آقای مخبر اقدامات لازم را برای معوقات ۶ ماهه دوم معلمان انجام دهد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم تاکید کرد: اصل ۱۳۵ برای من که در استانی هستم که اقتصاد و معیشت مردم به کشاورزی و دامداری گرفته خورده، بسیار مهم است و فرصت سه ماهه ای را حداکثر برای ریاست جمهور تعیین کرده تا وزرای خود را معرفی کند، لذا از جناب آقای رئیسی خواهش می کنم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهد و امروز نیز در تذکر خوب ریاست محترم مجلس شاهد بودیم که به اهمیت این موضوع اشاره کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما در فصلی قرار گرفتیم که تامین دام برای تهیه نیاز گوشت کشور انجام می شود و اگر وزیر جهاد کشاورزی معرفی نشود این خلأ باعث می شود که دلالان سوءاستفاده کنند و در خرید و تامین دام و سبک و سنگین دچار مشکل شویم. من وقتی در جمع عشایر خود در روستای گرماب قائنات حاضر می شود یکی از خواسته های حق عشایر این است که دست دلال از خرید دام توسط وزارت جهاد کشاورزی کوتاه شود و امروز حضور وزیر جهاد کشاورزی بسیار مهم است. همچنین در مورد موضوعات مرتبط با کشت و کشاورزی نیز همین موضوع اهمیت دارد و درخصوص قیمت گذاری گندم، زعفران و موضوعات میوه نیز اهمیت حضور وزیر جهاد کشاورزی خود را نشان می دهد و امیدواریم رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیر جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای داشته باشد.

اسحاقی در پایان تاکید کرد: در فصل آموزش و پرورش نیز نیازمند معرفی هر چه سریعتر وزیر هستیم و ما در این ایام دغدغه امتحانات و مباحث کنکور را داریم و هماهنگی وزارت علوم و آموزش و پرورش نیازمند حضور وزیر است. همچنین وزیر صمت نیز باید مورد توجه ریاست محترم جمهور قرار بگیرد.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha